dzwonka szukam... ;) naprawde;)

Data: 2009-08-27 14:42:34
Autor: Bartek
dzwonka szukam... ;) naprawde;)
panowie,
prosze sie nie śmiać:)

koleżanka męczy mnie o znalezienie dzwonka z jednego z telefonów LG - numerek bodaj 3,
a brzmiał on w następujący, niesamowicie pasjonujący sposób:
"achhhhh"

pewnie  ktoś kuma oco a w zasadzie o jaki dzwonek chodzi.

czy ktoś ma taki dzwonek? wie gdzie go znajdę, itp?

ja szukałem  szukałem, ale raczej chyba słabo, bo nie znalazłem.

będę bardzo zobowiązany...

wydaje mi się że gdzieś go u siebie miałem kiedyś w jakimś ogromnym pakiecie, ale nie jestem  w stanie go wyszukać.

dziewcze zmieniło telefon - z LG na nokie, i jedyne czego jej brakuje to to westchnięcie ;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-27 15:47:10
Autor: qwerty
dzwonka szukam... ;) naprawde;)
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h75ukl$lon$1@node2.news.atman.pl...
dziewcze zmieniło telefon - z LG na nokie, i jedyne czego jej brakuje to to westchnięcie ;)

Niech swoje nagra. ^_^

Data: 2009-08-28 09:18:15
Autor: Bartek
dzwonka szukam... ;) naprawde;)
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h762os$ke3$1achot.icm.edu.pl...
[...]

no, no, też jej tak powiedzialem, ale obawialem sie że mnie będzie kazała, więc...

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-08-28 11:32:27
Autor: Tadeusz
dzwonka szukam... ;) naprawde;)

Użytkownik "Bartek" <> napisał w wiadomości ...

ale obawialem sie że mnie będzie kazała,

kazała co? bo jak np. nagrywać ją to mogłoby być nawet interesujące :)

Data: 2009-08-27 23:39:17
Autor: JanKo
dzwonka szukam... ;) naprawde;)
Agent Bartek nadaje:
czy ktoś ma taki dzwonek? wie gdzie go znajdę, itp?

jest taka strona - www.google.pl
fraza "aaah lg" i na 6 miejscu masz - http://www.zedge.net/ringtones/526363/aaah-ringtone/

dzwonka szukam... ;) naprawde;)