e-Getin bez dostępu do netu

Data: 2010-04-22 18:10:28
Autor: MarekZ
e-Getin bez dostępu do netu
Niewykluczone, że zostałem wła¶nie jedynym posiadaczem pakietu e-Getin bez dostępu do gb24.

Dostęp internetowy miałem powi±zany z kart± kredytow±. Niemniej jednak otworzyłem sobie także e-Getin (zamykaj±c naturalnie kartę debetow± na co pozwalała mi ówczesna wersja umowy). Kartę kredytow± zastrzegłem niecały miesi±c temu (bez wypowiadania umowy) oraz nie zamówiłem nowej. Dzi¶ próbuję się zalogować do e-Getinu, a tu zonk! Dostęp zablokowany. Zalogować się niby-mogę, strukturę serwisu widzę, ale wszystkie zakładki puste. Teraz gdybym chciał przelew wykonać to tylko w oddziale. No ¶wietnie. Oleję to, bo i tak ten e-Getin do zamknięcia idzie, ale na lito¶ć bogini - przecież nie powinno tak być.

Data: 2010-04-22 19:13:09
Autor: Krzysztof
e-Getin bez dostępu do netu

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:hqps3a$jak$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Otworz sobie konto opymalne w Openie, to nowy darmowy e-getin II, karta darmowa albo mozna bez karty debetowej i lepsze lokaty niz w tym tradycyjnym. Ja tam trzymam jeszcze konto w getinie ale mam stara wersje konta internetowego bez karty, jest bezplatne i z dostepem do neta.

Data: 2010-04-22 19:16:40
Autor: MarekZ
e-Getin bez dostępu do netu
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hqq036$11lf$1@news2.ipartners.pl...

[...]

Już otworzyłem ten rachunek i czekam na kuriera (zobaczymy ile poczekam).

W międzyczasie dostałem już dwa różne hasła do serwisu telefonicznego esemesem oraz hasło do serwisu internetowego esemesem. Maila z loginem natomiast niet'.

Data: 2010-04-23 06:41:17
Autor: xbartx
e-Getin bez dostępu do netu
Dnia Thu, 22 Apr 2010 19:16:40 +0200, MarekZ napisał(a):

Już otworzyłem ten rachunek i czekam na kuriera (zobaczymy ile
poczekam).

Tak patrząc na ten rachunek, to nie wiem czy jest większy sens aby go otwierać, no chyba że z czystej ciekawości.

--
xbartx

Data: 2010-04-23 08:43:54
Autor: Krzysztof
e-Getin bez dostępu do netu

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hqrfed$gad$1inews.gazeta.pl...
[...]

W celu pelnej samoobslugi lokat przez net

Data: 2010-04-23 06:56:53
Autor: xbartx
e-Getin bez dostępu do netu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:43:54 +0200, Krzysztof napisał(a):

W celu pelnej samoobslugi lokat przez net

Ale jaki jest z tego realny zysk? Będę mógł zerwać lokatę przez www zamiast dzwoniąc? Jak dla mnie mało istotne. Czy chodzi o to że pieniądze z lokat będą się szybciej pojawiać na koncie? Do tej pory w moim przypadku wracały na konto z którego zostały wypłacone w dniu zakończenia lokaty. Oczywiście mogą wystąpić jakieś powikłania, ale IMO nie jest to chyba warte zachodu aby zakładać sobie nowe konto. Reasumując nadal podtrzymuję wersję, że to konto można założyć z czystej ciekawości.

--
xbartx

Data: 2010-04-23 01:38:43
Autor: ls
e-Getin bez dostępu do netu
On 23 Kwi, 08:56, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:43:54 +0200, Krzysztof napisał(a):

> W celu pelnej samoobslugi lokat przez net

Ale jaki jest z tego realny zysk? Będę mógł zerwać lokatę przez www
zamiast dzwoni±c? Jak dla mnie mało istotne. Czy chodzi o to że pieni±dze
z lokat będ± się szybciej pojawiać na koncie? Do tej pory w moim
przypadku wracały na konto z którego zostały wypłacone w dniu zakończenia
lokaty. Oczywi¶cie mog± wyst±pić jakie¶ powikłania, ale IMO nie jest to
chyba warte zachodu aby zakładać sobie nowe konto. Reasumuj±c nadal
podtrzymuję wersję, że to konto można założyć z czystej ciekawo¶ci.

Ja zakladam z jednego powodu: zrywanie lokat.
Dzwonienie na ich infolinie to przyjemnosc chyba tylko dla milosnikow
sluchania muzyczki przez telefon.
Ostatnio stracilem sporo minut (bedzie ze 20), chcac zerwac lokate.
Cena konta optymalnego, to 1 ksero dowodu osobistego ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2010-04-23 04:17:37
Autor: luc
e-Getin bez dostępu do netu
On 23 Kwi, 10:38, ls <l...@wp.pl> wrote:

[...]

Wystarczy skorzystać z formularza kontaktowego i sami do Ciebie
oddzwoni±.
Sprawdzone - zrywałem tak swego czasu rewolwery...

pzdrwm
luc

Data: 2010-04-23 08:58:48
Autor: MarekZ
e-Getin bez dostępu do netu
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqrfed$gad$1@inews.gazeta.pl...

Tak patrząc na ten rachunek, to nie wiem czy jest większy sens aby go
otwierać, no chyba że z czystej ciekawości.

Dla mnie stanem docelowym jest onlajnowość w każdym banku, najlepiej bez opłat, aby jak najbardziej uniezależnić się od Elixiru i Sorbnetu w tym znaczeniu, że jak ktoś mi przelewa środki, to od razu chciałbym mieć możliwość dysponowania nimi. Dodatkowo mam często kłopot z niskimi limitami dobowymi przypisywanymi do kart debetowych, więc też potrzebuję ich więcej. Zwróćmy uwagę, że bezwarunkowo bezpłatna karta debetowa powoli staje się na polskim rynku rzadkością. Ten rachunek, o ile tylko stopień jego onlajnowości będzie wystarczający, najprawdopodobniej zastąpi mi skompromitowany e-Getin.

Data: 2010-04-23 07:47:14
Autor: xbartx
e-Getin bez dostępu do netu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 08:58:48 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

To chyba już lepiej pomyśl o założeniu własnego banku ;)

Zwróćmy uwagę, że bezwarunkowo bezpłatna karta debetowa
powoli staje się na polskim rynku rzadkością. Ten rachunek, o ile tylko
stopień jego onlajnowości będzie wystarczający, najprawdopodobniej
zastÄ…pi mi skompromitowany e-Getin.

No to fakt, że karta debetowa całkowicie darmowa, bez żadnych warunków, to aktualnie rzadkość na ryku, tylko ciekawe jak długo to będzie trwać?

--
xbartx

Data: 2010-04-23 09:51:37
Autor: MarekZ
e-Getin bez dostępu do netu
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqrja2$iql$1@inews.gazeta.pl...

To chyba już lepiej pomyśl o założeniu własnego banku ;)

Taaaa, a potem bym tu wyczytywał jaki to mój bank jest beznadziejny. ;-)

Data: 2010-04-23 15:20:50
Autor: xbartx
e-Getin bez dostępu do netu
Dnia Fri, 23 Apr 2010 09:51:37 +0200, MarekZ napisał(a):

Taaaa, a potem bym tu wyczytywał jaki to mój bank jest beznadziejny. ;-)

Bez przesady, zawsze by się jakiś kompromis osiągnęło z Panem Prezesem :D

Data: 2010-04-23 12:40:21
Autor: MarekZ
e-Getin bez dostępu do netu
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hqpvve$obo$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Już otworzyłem ten rachunek i czekam na kuriera (zobaczymy ile poczekam).

Kurier DPD dotarł dzisiaj. W kopercie umowa ramowa plus płytka Opena z regulaminami.

e-Getin bez dostępu do netu