e-Sąd i przekazanie dalej

Data: 2010-11-15 21:51:05
Autor: Zbynek Ltd.
e-Sąd i przekazanie dalej
Witam

Złożyłem pozew w e-sądzie w postępowaniu uproszczonym. Pozew został
przesłany do sądu "murowanego". Zostałem przez ten ostatni pisemnie
wezwany do uzupełnienia braków formalnych, m.in. poprzez złożenie
pozwu na urzędowym formularzu wraz z załącznikami oraz odpisami
pozwu i załączników. Pismo to już posiada nr sygnatury: I C-upr
123/45. Domyślam się, że to I Wydział Cywilny, postępowanie uproszczone.

Czy na urzędowym druku pozwu gdzieś muszę dopisać, ten numer
sygnatury? Czy też powinienem dodatkowo wypełnić druk DS (DANE
UZUPEŁNIAJĄCE STRON LUB PEŁNOMOCNIKÓW)?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-17 11:11:30
Autor: kam
e-Sąd i przekazanie dalej
W dniu 2010-11-15 21:51, Zbynek Ltd. pisze:
Czy na urzędowym druku pozwu gdzieś muszę dopisać, ten numer
sygnatury? Czy też powinienem dodatkowo wypełnić druk DS (DANE
UZUPEŁNIAJĄCE STRON LUB PEŁNOMOCNIKÓW)?

napisz na zwykłej kartce, że to do sprawy o tej sygnaturze

KG

e-Sąd i przekazanie dalej