e-booki.

Data: 2011-02-02 06:47:57
Autor: witek
e-booki.
On 2/2/2011 6:21 AM, ąćęłńóśźż wrote:
Jak wygląda handel używanymi ebookami?
Student zakuje, zda i zapomni.
Jak z dalszą odprzedażą?
THX

to zalezy co kupiles
e-booka czy prawo do przeczytania go.

e-booka mozesz sprzedac, prawa do przeczytania go nie.
Wiec sprawdz co kupiles.

Data: 2011-02-07 14:35:58
Autor: Gotfryd Smolik news
e-booki.
On Wed, 2 Feb 2011, witek wrote:

[...]

  Witku, jak *KUPIŁ* to prawo, to może je sprzedać.
  A najbardziej dowodzi tego fakt, że takie prawo można
kupić u pośrednika (nie, nie znaczy że *każdy* sprzedawca
praw korzysta z pośredników, ale jeśli choć jeden
korzysta i zgodzisz się, że zakup u pośrednika jest
skuteczny, to ściągnąłeś sobie na głowę problem
z wyjaśnieniem problemu ;)).

Wiec sprawdz co kupiles.

  A ja wnoszę o rozważenie:
- przedmiotów
- podmiotów
  oraz
- namenklatury
  w tej dyskusji :D

  Bo aczkolwiek wiem, że co poniektóre zagadnienia w niej poruszane
są z lekka zagmatwane, to czytając z niewielkim poślizgiem
widzę jak łatwo wpadać w pułapki.
  Żeby nie było: jakbym się wmieszał w początek dyskusji, to
pewnie sam bym w niejedną wpadł, acz po bojach w dyskusjach
na temat OEM nieco już uodporniony jestem (znaczy trochę
uważam jakich słów używam).

  Ustal więc, czy uważasz że coś KUPIŁ.
  :D

pzdr, Gotfryd