e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa

Data: 2012-01-27 20:40:32
Autor: gucio
e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa
Czy ja dobrze rozumiem, że nie mogę wypełnic pitu na podanych formularzach z e-deklaracje gdy chce skorzystac z ulgi odsetkowej? czy może ja jaki¶ bł±d popełniam że nie mogę w ta rybryke żadnej wartosci wprowadzić?

Data: 2012-01-27 21:02:18
Autor: jureq
e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa
Dnia Fri, 27 Jan 2012 20:40:32 +0000, gucio  napisaĹ‚(a):

Czy ja dobrze rozumiem, że nie mogę wypełnic pitu na podanych
formularzach z e-deklaracje gdy chce skorzystac z ulgi odsetkowej? czy
może ja jakiś błąd popełniam że nie mogę w ta rybryke żadnej wartosci
wprowadzić? Pozdrawiam

a to siÄ™ nie wprowadza w PIT-D?

Data: 2012-01-27 21:21:04
Autor: GM
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):
> [...]

> formularzach z e-deklaracje gdy chce skorzystac z ulgi odsetkowej? czy
> może ja jakiś błąd popełniam że nie mogę w ta rybryke żadnej wartosci

a to siÄ™ nie wprowadza w PIT-D?

No tak, ale pożniej t± kwote wpisujesz do PIT37 w pole zdaje się 99, które się nie edytuje w formularzu. chodiz mi o to aby to zrobić elektroniecznie.

Data: 2012-01-27 21:21:16
Autor: GM

Data: 2012-01-27 22:36:59
Autor: spp
W dniu 2012-01-27 22:21, GM pisze:

[...]

A PIT-D nie przenosi się automatycznie (musisz go wypełnić a reszta 'sama się zrobi')?

--
spp

Data: 2012-01-27 22:27:21
Autor: GM
e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa

A PIT-D nie przenosi się automatycznie (musisz go wypełnić a reszta 'sama się zrobi')?

Tak jak mówisz jest z PIT O a z PIT D nie hula :/

--

e-deklaracje, PIT37, ulga odsetkowa