e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !

Data: 2009-07-06 11:27:34
Autor: Bogdan
e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !
a sprawdzałeś ładowanie się strony startowej ?,
strony z lokatami ?,
strony z danymi osobowymi ?
lub też innych stron po zalogowaniu ?

Data: 2009-07-06 12:53:29
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !
"Bogdan" news:h2sgkj$elf$1nemesis.news.neostrada.pl

a sprawdzałeś ładowanie się strony startowej ?,
strony z lokatami ?,
strony z danymi osobowymi ?
lub też innych stron po zalogowaniu ?

Nie wiem jak kolega ale w moim przypadku wszystko działa pięknie tj. szybko.
Nie miałem okazji dzisiaj robić przelewów wewnętrznych, ale - księgowanie
przelewów zewnętrznych nie ma takich opóźnień jak miało to miejsce jeszcze
kilka dni wstecz.
Widać zrobili dobrą robotę - oby tak dalej.

e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !