e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !

Data: 2009-07-06 12:54:45
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !
"Jack " news:h2sas0$jv4$1inews.gazeta.pl

Po ostatnich problemach w Getinie,chyba coś zmieniło się na lepsze -
przelewy
wewnętrzne i zewnętrzne są już o niebo szybsze !!!

Ile orientacyjnie trwa księgowanie przelewów?
W sobotę byłem zmuszony zerwać lokatę jednodniową - likwidacja trwała około
20 minut... :/

No ale na przelewy wewnętrzene naprawdę on-line (tak jak w m-banku)trzeba
będzie
jeszcze poczekać ,ale mam nadzieję,że i tego się doczekam(-y) ...

Chyba długo będziemy na to czekać :), ale każda zmiana na lepsze (szybsze)
cieszy.

e-getin działa ja burza - oby tak zawsze !