e-getin - pytanie o przelewy

Data: 2009-07-15 12:07:15
Autor: Jack
e-getin - pytanie o przelewy
Witam !
Czy w e-getinie przelewy wewn±trzbankowe(między różnymi klientami - bo nie chodzi mi o przelewy między ror-top ) , tak jak w mBanku , odbywaj± się on-line ?

Data: 2009-07-15 14:16:04
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin - pytanie o przelewy
"Jack" news:h3kgpi$huv$1inews.gazeta.pl

[...]

Można tak powiedzieć. Jednak w przypadku getinu przelewy nie s± tak
księgowane jak w mBanku tj. musisz kilka minut poczekać aż kasa znajdzie się
na koncie odbiorcy, który konto również ma w getinie.
Ostatnio, przynajmniej u mnie ¶redni czas oczekiwania na zaksięgowanie
pieniędzy nie przekraczał 10 minut - ot co raz s± po kilku minutkach, za
drugim razem trzeba czekać tak jak wspomniałem te 10 minutek :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-15 13:10:04
Autor: Jack
e-getin - pytanie o przelewy
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
> [...]

pieniędzy nie przekraczał 10 minut - ot co raz s± po kilku minutkach, za
drugim razem trzeba czekać tak jak wspomniałem te 10 minutek :)

Dziękuję za odpowiedĽ :) Czyli przelewy s± ... prawie ;) on-line ...
Musz± w getinie chyba wymienić system komputerowy ,albo go poważnie wzmocnić , by tych przerw nie było...  Co by o mBanku nie mówić , to tam on-line działa autentycznie !

Data: 2009-07-17 06:16:07
Autor: xbartx
e-getin - pytanie o przelewy
Dnia Wed, 15 Jul 2009 13:10:04 +0000, Jack  napisaĹ‚(a):

Czyli przelewy sÄ… ... prawie ;) on-line ... MuszÄ… w getinie chyba
wymienić system komputerowy ,albo go poważnie wzmocnić , by tych przerw
nie było...

Czasami to jest bardziej offline a szczególnie w nocy - powiem tak - pewności, to mieć nie można, co do www getinu, przynajmniej z moich doświadczeń.

Data: 2009-07-17 10:50:39
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin - pytanie o przelewy
"xbartx" news:h3p4v7$alh$5inews.gazeta.pl

- powiem tak -
pewności, to mieć nie można, co do www getinu, przynajmniej z moich
doświadczeń.

A ja od siebie dodam: szczegĂłlnie po godzinie 22 :)

Data: 2009-07-17 12:27:21
Autor: XYZ
e-getin - pytanie o przelewy
On 2009-07-17 10:50, Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Wczoraj wykonało przelew między własnymi rachunkami około 1.30 w ciągu 10 minut. Natomiast wszystkie przelewy zlecone w poprzednich dniach wyszły już z banku około 2.30.

Data: 2009-07-17 12:48:59
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin - pytanie o przelewy
"XYZ" news:h3pjne$pok$1news.onet.pl

Wczoraj wykonało przelew między własnymi rachunkami około 1.30 w ciągu
10 minut. Natomiast wszystkie przelewy zlecone w poprzednich dniach
wyszły już z banku około 2.30.

Bo w ostatnich dniach getin, szczegĂłlnie w godzinach nocnych jest bardziej
przyjazny dla klienta niż miało to miejsce jeszcze kilka tygodni wstecz.
Zmiana na plus, ale obawa pozostaje więc po 22 trzeba się pilnować bo może
być kuku :)

Data: 2009-07-17 11:45:03
Autor: xbartx
e-getin - pytanie o przelewy
Dnia Fri, 17 Jul 2009 12:48:59 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Można się nawet pokusić od stwierdzenie, że GB niewiele się od polbanku różni, no ratuje ich trochę ten kartowy-token i chyba nic więcej. Jak polbank smsy wprowadzi lub zdrapki to będą iść równo łeb w łeb ... na końcu peletonu ;)

Data: 2009-07-17 15:52:46
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin - pytanie o przelewy
"xbartx" news:h3po7v$alh$13inews.gazeta.pl

Można się nawet pokusić od stwierdzenie, że GB niewiele się od polbanku

Eeee chyba przesadzasz. Pobawiłem się trochę systeme Polbanku i jeżeli przed
tą zabawą wieszałem psy na getinie to po kontakcie z Polbankiem się z nim
przeprosiłem :)
różni, no ratuje ich trochę ten kartowy-token i chyba nic więcej. Jak

Data: 2009-07-17 15:59:29
Autor: Robert Kois
e-getin - pytanie o przelewy
Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:52:46 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

"xbartx" news:h3po7v$alh$13inews.gazeta.pl

Można się nawet pokusić od stwierdzenie, że GB niewiele się od polbanku

Eeee chyba przesadzasz. Pobawiłem się trochę systeme Polbanku i jeżeli przed
t± zabaw± wieszałem psy na getinie to po kontakcie z Polbankiem się z nim
przeprosiłem :)
różni, no ratuje ich trochę ten kartowy-token i chyba nic więcej. Jak

Maj± robić w sobotę jakie¶ zmiany w Polbanku, może się poprawi ;)

"Szanowni Państwo. Chcieliby¶my poinformować, iż w zwi±zku z planowanymi
pracami maj±cymi na celu rozbudowę naszego systemu teleinformatycznego,
bankowo¶ć internetowa Polbank24 będzie niedostępna od godz. 07:00 do godz.
12:00 dnia 18 lipca 2009 (sobota). Za wszelkie niedogodno¶ci serdecznie
przepraszamy."

PS. Też macie "ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWO¦CI INTERNETOWEJ
POLBANK 24" przy każdym logowaniu? Ja się niezbyt często loguję ale zaczyna
mnie to denerwować :).

--
Kojer

Data: 2009-07-17 07:13:25
Autor: luc
e-getin - pytanie o przelewy
On 17 Lip, 15:59, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

PS. Też macie "ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWO¦CI INTERNETOWEJ
POLBANK 24" przy każdym logowaniu? Ja się niezbyt często loguję ale zaczyna
mnie to denerwować :).

Też macie.. mogliby to kliknięcie sobie w jakim¶ ciasteczku zapamiętać
i nie wy¶wietlać ponownie, bo jak zmieni± komunikat, to pies z kulaw±
nog± go przeczyta...

pzdrwm
luc

Data: 2009-07-17 16:16:18
Autor: Valdi.Pavlack
e-getin - pytanie o przelewy
"Robert Kois" news:cjipbrjkej9s.dlgkojer.kojer

Maj± robić w sobotę jakie¶ zmiany w Polbanku, może się poprawi ;)

W niedziele pobawię się tym systemem - u s±siada :)

Data: 2009-07-17 16:58:50
Autor: Robert Kois
e-getin - pytanie o przelewy
Dnia Fri, 17 Jul 2009 16:16:18 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Maj± robić w sobotę jakie¶ zmiany w Polbanku, może się poprawi ;)
W niedziele pobawię się tym systemem - u s±siada :)

Ja mam tylko KK więc dla mnie pewnie nic się nie zmieni, bo w dodanie
historii transakcji raczej nie wierzę ;).

--
Kojer

Data: 2009-07-17 21:03:31
Autor: xbartx
e-getin - pytanie o przelewy
On Fri, 17 Jul 2009 15:52:46 +0200, Valdi.Pavlack  <Valdi.Pavlack@psl.nospam.pl> wrote:

"xbartx" news:h3po7v$alh$13inews.gazeta.pl

Można się nawet pokusić od stwierdzenie, że GB niewiele się od polbanku

Eeee chyba przesadzasz. PobawiĹ‚em siÄ™ trochÄ™ systeme Polbanku i jeĹĽeli  przed
tą zabawą wieszałem psy na getinie to po kontakcie z Polbankiem się z nim
przeprosiłem :)

Kwestia przyzwyczajeĹ„ i nic poza tym to i to tak samo dziadosko dziaĹ‚a np  przelewy miÄ™dzy wĹ‚asnymi rachunkami. Jak w polbanku wprowadzali nowy  system to pady byĹ‚y co chwile identycznie jak w GB po wprowadzeniu lokaty  1d. Jakbym nie wiedziaĹ‚, ĹĽe polbank to Grecy to bym o zakĹ‚ad szedĹ‚, ĹĽe oba  systemy tworzy ta sama rezolutna ekipa hĹ‚e hĹ‚e.

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough  Xenocide

e-getin - pytanie o przelewy