[link] e-metro - bo nie widzę, żeby było.

Data: 2010-07-26 09:44:44
Autor: szewc
[link] e-metro - bo nie widzę, żeby było.
http://tinyurl.com/2wdnrqn

Jak zwykle trochę prawd, półprawd, i uogólnień. Ale jednak coś w temacie dla ludu. Trochę mnie śmieszy, że na zwykłe przejażdżki wystarczy _tylko_ 21 przełożeń, ale zasłona milczenia mode on.

pozdr.
szewc

Data: 2010-07-26 01:11:37
Autor: Michał Kie¶
e-metro - bo nie widzę, żeby było.
On 26 Lip, 09:44, szewc <sz...@szewc.pl> wrote:
http://tinyurl.com/2wdnrqn

Jak zwykle trochę prawd, półprawd, i uogólnień. Ale jednak co¶ w temacie
dla ludu.

Nie da się na łamach prasy codziennej, która rz±dzi się swoimi prawami
(objęto¶ć tekstu, prosty język) zamie¶cić tekstu, który unikałby
uogólnień i półprawd. Tego się po prostu nie da zrobić w 2000 znaków,
szczególnie gdy odbiorc± ma być osoba dla której rower to po prostu
rama i dwa koła. Dotyczy to w równym stopniu każdej innej gałęzi
wiedzy.

Trochę mnie ¶mieszy, że na zwykłe przejażdżki wystarczy
_tylko_ 21 przełożeń, ale zasłona milczenia mode on.

No to faktycznie, dziwne stwierdzenie, bo będ±c niedzielnym rowerzyst±
wolałbym 3 biegi w torpedo, chociażby z powodu na znaczn±
bezobsługowo¶ć.
mk

Data: 2010-07-26 10:01:09
Autor: PeJot
szewc pisze:
http://tinyurl.com/2wdnrqn

Jak zwykle trochę prawd, półprawd, i uogólnień.

A konkretnie ? Byle jak zrobione koĹ‚a, dziadowskie suporty - nawet nie wkĹ‚ady tylko zwykĹ‚e osie z wiankami  to czÄ™sty w rowerach za ~2 k. i wyĹĽej.

Ale jednak coś w temacie dla ludu. Trochę mnie śmieszy, że na zwykłe przejażdżki wystarczy _tylko_ 21 przełożeń, ale zasłona milczenia mode on.

A co w tym śmiesznego ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-26 11:36:18
Autor: zly
[link] e-metro - bo nie widzę, żeby było.
Dnia Mon, 26 Jul 2010 10:01:09 +0200, PeJot napisał(a):

dla ludu. Trochę mnie ¶mieszy, że na zwykłe przejażdżki wystarczy _tylko_ 21 przełożeń, ale zasłona milczenia mode on.
A co w tym ¶miesznego ?

Może to, że często wystarczy jedno, a 3 czy 6 to już w zupełno¶ci.
--
marcin

Data: 2010-07-27 02:14:48
Autor: Piotrpo
[...]

Jak najbardziej wystarczy. Czepiasz się - artykuł napisany dla ludu do
czytania w autobusie. Je¶li wiesz więcej niż jest napisane w tym
tek¶cie, to jednocze¶nie wiesz, że to nie jest adresowane dla ciebie.
Oczywi¶cie s± to uproszczenia i można by napisać wiele więcej, tyle,
że przeciętnego konsumenta będzie interesowało czy rower nadaje się do
zrobienia w weekend 10km dookoła ogródka działkowego. Dodatkowo jak
patrzę na konfigurację "bardzo markowych" rowerów z niskiej i ¶redniej
półki, to informacje o trickach sprawdzaj± się znakomicie. Z t±
różnic±, że czasami aby trafić we wła¶ciw± klasę robi± jeszcze głupsze
tricki w stylu założenie deore (SLX) na tyle w zestawieniu z manetkami
alivio 3x8, żeby uzasadnić cenę wyższego modelu. Wiadomo, że
działkowiczowi wystarczy single speed, lub kilka przełożeń w pia¶cie.
Tyle, że po epoce składaków Wigry n nast±piła epoka emtebe i co¶ co
nie jest emtebe się nie sprzedaje.

[link] e-metro - bo nie widzę, żeby było.