[OT] e-papieros, ktos pali ?

Data: 2011-01-25 15:05:52
Autor: tanill
[OT] e-papieros, ktos pali ?

Użytkownik "ZAQ"  napisał w wiadomości > ktoś próbował e-papierosa ?

Niestety szajs prawie wszystko. papierosek to papierosek. Próbowałem różnych ale na wymioty mi się miało i cierpię katusze np w samolocie. Dla ortodoksów napiszę, pomimo tego, że palę nie lubię smrodu popapierosowego i palę na powietrzu a w pociągach czy autobusach bardziej od zapachu palacza odstręcza mnie odór zakonserwowanego potu i niepranych tylko suszonych przepoconych ubrań. Higiena nie jest najmocniejszą stroną Polaków

[OT] e-papieros, ktos pali ?