[OT] e-papieros, ktos pali ?

Data: 2011-01-25 16:40:58
Autor: Grzegorz Krukowski
[OT] e-papieros, ktos pali ?
On Mon, 24 Jan 2011 20:39:14 +0100, "ZAQ" <nono@nospam.pl> wrote:

Jako ktoś kto nie pali to mogę napisać że:
 (+) nie śmierdzi,
 (-) truje osoby z zewnątrz tak jak zwykły.

Zafundowałem to komuś w prezencie i uczucia ma mieszane, tzn. nie żeby
to, w jego opinii, nie nadawało się, ale zamiana nie jest
niezauważalna.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-25 17:01:45
Autor: miab
[OT] e-papieros, ktos pali ?
W dniu 2011-01-25 16:40, Grzegorz Krukowski pisze:
On Mon, 24 Jan 2011 20:39:14 +0100, "ZAQ"<nono@nospam.pl>  wrote:

Jako ktoś kto nie pali to mogę napisać że:
  (+) nie śmierdzi,
  (-) truje osoby z zewnątrz tak jak zwykły.

Z tym truciem to trujesz:
http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/artykuly/284027,1,e-papierosy-nie-truja.read

miab

Data: 2011-01-25 18:24:40
Autor: Grzegorz Krukowski
[OT] e-papieros, ktos pali ?
On Tue, 25 Jan 2011 17:01:45 +0100, miab <miwa14@wp.pl> wrote:

[...]

Jak mi pokażesz *zweryfikowane* badania, że w wydychanym powietrzu nie
ma nikotyny to z radością to odwołam. Bo że nie ma reszty świństwa to
jak najbardziej się zgadzam.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-25 18:33:29
Autor: Tomasz Chmielewski
[OT] e-papieros, ktos pali ?
On 25.01.2011 18:24, Grzegorz Krukowski wrote:
[...]

W powyzszym linku: "98 proc. wytwarzanej w papierosie elektronicznym mgiełki nikotynowej wchłania sam użytkownik".

Znaczy sie, skoro nie truje osob w otoczeniu, pozostale 2% nikotyny musi ulegac dezintegracji.

Rowniez uzytkownik takiego e-papierosa musi wchlaniac 100% nikotyny, ktora dostala sie do jego pluc jako mgielka nikotynowa; ew. wydycha proznie.

Moze tez byc tak, ze nikotyna nie szkodzi, i powinno sie ja dawac np. malym dzieciom, gdyby mialy ochote glosno krzyczec, plakac itp.

Czas na mocniejszy zasilacz? :)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-01-27 06:54:38
Autor: Wojtek
[OT] e-papieros, ktos pali ?
Tomasz Chmielewski wrote:

W powyzszym linku: "98 proc. wytwarzanej w papierosie elektronicznym
mgiełki nikotynowej wchłania sam użytkownik".

Po pierwsze sugeruje to, że w tym czymś powstaje jedynie nikotyna w
formie gazowej. Na 100% jest to nieprawda. Tyle, że póki co nikt się tą
resztą z e-peta nie zainteresował.
W końcu w papierosie nikotyna jest mało szkodliwym składnikiem.

... pozostale 2% nikotyny
musi ulegac dezintegracji.

A to ciekawe ;) Ciekawe czy ta nikotyna o tym wie ;) ten alkaloid do
niestabilnych raczej nie należy :/

--
Wojtek

Data: 2011-01-27 07:38:35
Autor: Grzegorz Krukowski
[OT] e-papieros, ktos pali ?
On Tue, 25 Jan 2011 18:33:29 +0100, Tomasz Chmielewski
<tch@nospam.wpkg.org> wrote:

No ale ja chcę linka na artykuł naukowy, bo się już przekonałem że
Polityka, nawet w dobrej woli, potrafi czasami się pomylić. W końcu
jest trochę pismem o innym profilu.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2011-01-26 08:25:20
Autor: Artur\(m\)
[OT] e-papieros, ktos pali ?

Użytkownik "miab" <miwa14@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihmsm2$ckf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja jakoś jestem dziwnie spokojny, że "nieszkodliwe" e-papierosy
okażą się nieszkodliwe dla producentów e-papierosów
Dla palacza najprawdopodobniej okaże się, że podawanie nikotyny
 w ten nie przebadany sposób, powoduje mutacje DNA
i będzie wielokrotnie bardziej szkodliwe niż "zwykłe palenie"
Albo bym palił, albo odzwyczaił w trudach i znoju.
Na pewno nie paliłbym jakiegoś pier****nego e-papierosa

Na marginesie ktoś napisał, że NTG, ale

cyt.
"Składa się z trzech części: ustnika, w którym umieszcza się wymienny wkład
(tzw. kartridż) wypełniony specjalnym płynem - e-liquidem. Płyn ten
oprócz wody zawiera nikotynę, glikol propylenowy, glicerynę i dodatki smakowe,
na przykład miętę. Druga część to tzw. atomizer, gdzie mieści się grzałka
i mikroprocesor. Trzecia część to akumulatorek litowo-jonowy, zakończony diodą LED. "

....MIKROPROCESOR...
...DIODA LED...

Artur(m)

Data: 2011-01-26 10:18:50
Autor: Desoft
[OT] e-papieros, ktos pali ?
[...]

Miałem okazję robierać to cudo.
Składa się z akumulatorka, diody LED, czujnika ciśniena, elektroniki w postaci jednego tranzystora, grzałki. Do tego wkład i obudowa.

--
Desoft

Data: 2011-01-26 12:50:47
Autor: Artur\(m\)

[...]