e-sąd a dołączanie dowodów

Data: 2013-10-03 10:12:21
Autor: rg
e-sąd a dołączanie dowodów
Złożyłem swój pierwszy pozew przez e-sąd (jakbym wiedział ile z tym roboty, to
złożyłbym normalnie ; ).

Wskazałem (wymieniłem) dowody, ale nigdzie nie byłem pytany o dołączenie skanów
do pozwu.

Tak ma być czy mnie coś ominęło?

Data: 2013-10-03 12:25:19
Autor: rg
e-sąd a dołączanie dowodów
Thu, 03 Oct 2013 10:56:12 +0200, w <l2jbfh$ojq$1@node1.news.atman.pl>, Krzysiek
<szara_masa@poczta.fm> napisał(-a):

> [...]
> złożyłbym normalnie ; ).
>
> Wskazałem (wymieniłem) dowody, ale nigdzie nie byłem pytany o dołączenie skanów

OK, dzięki.

e-sąd a dołączanie dowodów