e-sad działa?

Data: 2010-01-08 17:13:45
Autor: Zbynek Ltd.
e-sad działa?
Witam

Komuś w ogóle udało się tam zarejestrować?

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-08 18:40:01
Autor: Paul
e-sad działa?
W dniu 2010-01-08 17:13, Zbynek Ltd. pisze:
Witam

Komuś w ogóle udało się tam zarejestrować?

z zarejestrowaniem się nie ma problemu, ale nie licz na zbyt szybką
aktywację konta. Przypuszczam, że jeszcze nikomu nie aktywowali, bo ja
założyłem już 3-go przed północą i na razie cisza.

Data: 2010-01-08 18:52:35
Autor: Zbynek Ltd.
e-sad działa?
Paul napisał(a) :
[...]

Łoooooo, a jak wyglądał proces założenia? U mnie po wpisaniu
wszystkiego i kliknięciu "Wyślij" nic się nie dzieje. Tylko znika
hasło i pojawia się nowy kod do wpisania. Żadnego komunikatu. Po
naciśnięciu "Drukuj" otrzymuję pdf-a ze swoimi danymi.

Szumne deklaracje coś głosiły, że w pierwszej dekadzie stycznia
będzie już można składać pozwy. To jeszcze zostały 2 dni :-D
"Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle."

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-08 19:03:21
Autor: Paul
e-sad działa?
W dniu 2010-01-08 18:52, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Hmm, mi po kliknięciu Wyślij napisało, że konto zostanie aktywowane w
ciągu dwóch dni.

Sprawdź czy masz włączoną akceptację cookies.
Spróbuj też może z innej przeglądarki.

Od strony technicznej to ta strona jest 10 lat za murzynami.
https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18 - kliknij Polityka
Certyfikacji - musisz zapisać plik na dysku, dodać rozszerzenie pdf i
dopiero możesz to otworzyć.
poklikaj trochę w różne linki, w pewnym momencie zamiast strony
zobaczysz kod html wypluty na stronę, po odświeżeniu strony będzie ok.
linki w postaci javascript:, a jak chcę kliknąć rolką i otworzyć stronę
w nowej karcie to co?

ktoś powinien za tą stronę zawisnąć na jajach, ale to jest Polska,
pewnie jakiś znajomy królika dostał grubą kasę za zrobienie tego gówna.

Data: 2010-01-08 19:51:10
Autor: Zbynek Ltd.
e-sad działa?
Paul napisał(a) :
[...]

Próbowałem z 3. Dopiero na drugim kompie z wyłączonymi wszelkimi
zabezpieczeniami przeszło i pojawił się żółty monicik, że złożono
wniosek.

Od strony technicznej to ta strona jest 10 lat za murzynami.

Chyba za tymi z buszu. Bo za resztą to ze 30 lat.

https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=18 - kliknij Polityka
Certyfikacji - musisz zapisać plik na dysku, dodać rozszerzenie pdf i
dopiero możesz to otworzyć.

Już to przerabiałem :-D

ktoś powinien za tą stronę zawisnąć na jajach, ale to jest Polska,
pewnie jakiś znajomy królika dostał grubą kasę za zrobienie tego gówna.

Czyżby Prokom robił oprogramowanie? :-D
Działa tak doskonale jak słynne programy w ZUSie przez całe lata.
Ja tam swoje strony robię bardzo prymitywne. Myślę, że za 10% tej
kasy zrobiłbym im z 10 razy lepsze niż mają.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-08 23:39:02
Autor: Zygmunt
e-sad działa?
Czyżby Prokom robił oprogramowanie? :-D
Działa tak doskonale jak słynne programy w ZUSie przez całe lata.
Ja tam swoje strony robię bardzo prymitywne. Myślę, że za 10% tej
kasy zrobiłbym im z 10 razy lepsze niż mają.

He he dokładnie o Prokomie też pomyślałem zanim zobaczyłem twój post.

I zrobiło mi się nawet przykro bo to, że ogromną kasę od nas wyłudzili to jedno -
choć nikt afery łapówkarskiej chyba nie udowodnił - a za to dali takiego gniota,
że używać trudno a urzędnicy nie wiedzą co począć, bo jak zezłomować coś co
jest nowe, kosztowało fortunę i nie działa? a jeszcze trudniej im to zrobić tak aby nikt
za to nie poszedł siedzieć - bo to by było jawne przyznanie się do błędu.

Data: 2010-01-09 19:55:04
Autor: Zbynek Ltd.
e-sad działa?
Zygmunt napisał(a) :
[...]

Przypomniał mi się stary dowcip:
- Co by było, gdyby Prokom robił oprogramowanie dla elektrowni
atomowych?
- Nic. Nic by nie było ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-01-10 09:32:38
Autor: Olgierd
e-sad działa?
Dnia Fri, 08 Jan 2010 18:40:01 +0100, Paul napisał(a):

[...]

Ja czekam od 4 stycznia. Zero odpowiedzi. W ogóle ten e-Sąd to jest raczej niewypał.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

e-sad działa?