e-sad: moge sie cos dowiedziec ?

Data: 2012-07-08 16:26:59
Autor: Fantom
e-sad: moge sie cos dowiedziec ?
Hej
Dostalem jako powód z e-sądu nakaz z klauzulą wykonywalności.
Czy mogę się dowiedzieć jakoś, czy pozwany odebrał nakaz czy też był jakis zapisek ze strony listonosza (typu adresat nieobecny itp).
Mogę wniesć np pismo teraz z takim zapytaniem ?

Fantom

Data: 2012-07-08 17:19:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-07-08 16:26, Fantom pisze:
[...]

Zajrzyj do akt sprawy, będzie zdjęcie koperty/zwrotki.

--
Liwiusz

Data: 2012-07-08 17:40:49
Autor: Fantom
[...]