e tam... w konach to jest dopiero chamstwo

Data: 2010-11-01 18:42:14
Autor: kochamspamWYTNIJTO
e tam... w konach to jest dopiero chamstwo
Allianz swoja denną reklama przysłania wiadomości w Onecie. To zwykłe chamstwo
a oni myśla ze u takich natrętów ktoś się ubezpieczy. Chyba tylko przed tymi reklamami. Zdjąc to beznadziejne badziewie reklamowe-ale już!

KIlka lat temu zaciągnięto mnie do w-wskiej Arkadii na nowego "bonda".
Zaczął się od serii tandetnych i hałaśliwych reklam.
Po 15 minutach nie wytrzymałem - wstałem i zaproponowałem publice aby wyjść i zaprotestować / zrobić awanturę. Gdzie tam - nikt się nie ruszył. Widać ludzie to uwielbiają (?)
Reklamy trwały pół godziny.
Bilet aż 35 zł.
Nie uprzedzono oczywiście, że najpierw będzie pół godziny reklam.
To jest dopiero spam!

Nie wiem czy naprawdę ludzie to uwielbiają, a jeśli nie - to dają sobą pomiatać bez słowa protestu i jeszcze za to potulnie płacą. To jest W-wa.

Data: 2010-11-01 18:46:55
Autor: u2
Nie masz czego żałować, nowy Bond to ściema

Data: 2010-11-01 19:01:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]
> KIlka lat temu zaciągnięto mnie do w-wskiej Arkadii na nowego "bonda".
> Zaczął się od serii tandetnych i hałaśliwych reklam.

Strzeliłeś w 10 tym tytułem!
Wytrzymałem jakoś te 30 minut reklam (choć wielce zirytowany) po czym zaczął się ten nowy "boond".
Na początku jakieś czarno-białe wspomnienie prymitywnej bójki w klozecie. Zwykłe łomotanie bez żadnej finzezji i dowcipu.
Po 10 minutach tej "rozrywki" wyszedłem.

Potem gdzieś wyczytałem zachwyt że nareszcie Bond jest taki ludzki, bo pokazano nawet jak rzygał.

Data: 2010-11-01 19:41:06
Autor: u2
Bond rzyga na widzów

Data: 2010-11-01 19:07:34
Autor: rAzor
e tam... w konach to jest dopiero chamstwo
Darz bór! Użytkownik... he he - kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl raczył napisać:

Ot, wyborcza większość: PO-PSL-SLD.
--
Sátoraljaújhely

e tam... w konach to jest dopiero chamstwo