e51 i przypisanie dzwięku

Data: 2009-03-04 23:28:12
Autor: marek
e51 i przypisanie dzwięku
Witam,
ostatnio chyba za dużo eksperymentuje z nokią e51, a może to tylko kwestia jakiegoś przestawienia, ale do rzeczy!

Chcąc przystosować profil np. Ogólny wybieram:
Menu> Narzędzia> Profile> Ogólny> Opcje> Przystosuj.
Następnie wybieram np. Sygnał odbioru wiadomości> Opcje> Zmień i na ekranie pojawia mi się :
- Pobór dźwięków
- Nie

Nie mam możliwości grzebania po karcie.
Mogę oczywiście z drugiej strony, czyli najpierw w odtwarzaczu muzyki wybrać plik a następnie przypisać do profilu, ale już do wiadomości nie da rady ;|
dziwna sprawa, czy ktoś z Was spotkał się z tym i wie jak to rozwiązać?

Ps.
Przywrócenie ustawień fabrycznych odpada :)

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2009-03-06 16:47:02
Autor: marek
e51 i przypisanie dzwięku
marek pisze:
[...]

Okazało się że mam jakiś temat graficzny który nie pokazuje wszystkich funkcji ;)

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

e51 i przypisanie dzwięku