e51 jaki zestaw sluchawkowy

Data: 2009-03-19 14:39:45
Autor: pablo
e51 jaki zestaw sluchawkowy
witam,

jaki polecilibyscie zestaw sluchawkowy lub sam adapter (przewodowy) do nokii e51, lepszy niz standardowy hs-47?
chcialbym:
- poprawic odbior radia
- miec mozliwosc podpiecia osobnych sluchawek stereo (jack 3.5)
- miec mozliwosc odebrania rozmowy
- chetnie, choc niekoniecznie - glosniej/ciszej i next/prev...
czy np ad-43, ad-45 beda ok? ewentulanie co innego?

z gory dzieki, pablo

--
Bicycle races are coming your way, so forget all your duties oh yeah!

Data: 2009-03-19 16:55:24
Autor: Zbylut
pablo napisal(a):

[...]

mam ad-45 w e71, nie wiem czy poprawia odbiór radia, ale możliwość
podpięcia własnych słuchawek - bezcenna. Nie mam żadnych zastrzeżeń. --
pozdrawiam, Zbylut

e51 jaki zestaw sluchawkowy