e51 wiesza się menu

Data: 2009-02-24 17:56:39
Autor: Jakub Osuch
e51 wiesza się menu
Witam
Po jakimś czasie w e 51 wiesza się menu. Po naciśnięciu klawisza menu tel nie chce wejść do menu. Pomaga tylko restart. Wgrałem nowy firmware ale cały czas się tak dzieje nie wie jak sobie z tym poradzić.
Jakub Osuch

Data: 2009-02-24 18:56:43
Autor: Wojtek P.
e51 wiesza się menu

pewnie masz brandowy soft z plusa ? ja tez tak mam i niestety ani ja ani serwis nie uporał się z tym problemem a oddawałem już 2 razy telefon na gwarancji i mam zamiar oddać 3 raz i jak nie uda się im naprawić to zarządam nowego telefonu.

Data: 2009-02-25 10:48:31
Autor: Zby
e51 wiesza się menu
Wojtek P. wrote:
[...]
Mam to samo w Era. Zauważyłem, że jedybną metodą na ten problem jest raz w tygodniu zresetować telefon. Kolejny problem jest taki, że gdy w samolocie na dłuższy czas (2-3 godziny) wyłączę telefon to jedynym rozwiazaniem jest restart łącznie z wyjęciem karty SIM poniewaz inaczej nie da się go włączyć.

Data: 2009-02-25 21:24:28
Autor: AL
e51 wiesza się menu
Zby pisze:
Wojtek P. wrote:
[...]

????
pierwsze slysze - tez mam z ery.
Od pol roku moze tylko raz go wylaczylem/resetowalem.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-02-26 06:26:46
Autor: skiber
e51 wiesza się menu
On 25 Lut, 21:24, AL <a...@skads.tam> wrote:
Zby pisze:

> [...]
> samolocie na dłuższy czas (2-3 godziny) wyłączę telefon to jedynym
> rozwiazaniem jest restart łącznie z wyjęciem karty SIM poniewaz inaczej

????
[...]

Pewnie chodzi o klawisz lewy nad 'domkiem' gdzie fabrycznie jest menu
to polecam zamienic funkcję tego klawisza na jakas inną a do menu
wchodzic przez 'domek' i nie bedzie sie juz zawieszac.

e51 wiesza się menu