e52 czy e75

Data: 2009-10-16 19:28:16
Autor: Ianus
e52 czy e75
Zamierzałem kupić e51, ale podobno sostanie egzemplarze nie są zbyt wysokiej jakości (?), potem czekałem na e52 - ale to podobno jak na razie nieporozumienie  - stąd pytanie o e75 - jak w tym telefonie z jakością wykonania i wieszalnością? warto dołożyć te pare zł i pozbyć się przez to niedogodności występujących obecnie w e52?

JS

Data: 2009-10-16 18:42:44
Autor: Waldek Godel
e52 czy e75
Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:28:16 +0200, Ianus napisał(a):

[...]

To jest w zasadzie ten sam telefon z różnie rozwiązaną klawiaturą

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-16 19:40:25
Autor: Sofar
e52 czy e75
Witam,

W liście datowanym 2009-10-16 <mid:hbaafg$h6r$1news.onet.pl>
Ianus napisał(a):

I> Zamierzałem kupić e51, ale podobno sostanie egzemplarze nie są zbyt wysokiej
I> jakości (?), potem czekałem na e52 - aak w tym telefonie z jakością
I> wykonania i wieszalnością? warto dołożyć tle to podobno jak na razie
I> nieporozumienie  - stąd pytanie o e75 - je pare zł i pozbyć się przez to
I> niedogodności występujących obecnie w e52?

Mam e52. Nie zawiesza się, nie ma problemu prawie z niczym.
Prawie.
Mam problem z zasięgiem. Tam gdzie inne 6120,6233 mają dostęp to e52
nie ma.
Ale ogólnie to e52 to jeden z ostatnich udanych modeli.
Chociaż może ostatnio to 6233 jest najlepszy...

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2009-10-16 20:56:37
Autor: qwerty
e52 czy e75
Użytkownik "Sofar" <sofar@friko2.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:602358337.20091016194025@friko2.onet.pl...
[...]

Mógłbyś sprawdzić, czy jeżeli włączysz profil off-line to możesz słuchać radia?

Data: 2009-10-17 14:27:15
Autor: Sofar
e52 czy e75
Witam,

W liście datowanym 2009-10-16 <mid:hbafl7$dge$1achot.icm.edu.pl>
qwerty napisał(a):

Mógłbyś sprawdzić, czy jeżeli włączysz profil off-line to możesz słuchać
radia?

Można, pyta się czy włączyć radio w tym trybie i wszystko gra.

--
Pozdrawiam,
 Łukasz

Data: 2009-10-16 22:19:52
Autor: Piotr M
e52 czy e75
Pewnego razu Ianus tak oto obwieścił(a):
[...]

To ja bym poczekał na.. e59, za kilka lat ma wyjść i być ponoć pozbawiony
wszelkich błędów ;)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-16 23:02:15
Autor: Piotrek
e52 czy e75
Piotr M wrote:

To ja bym poczekał na.. e59, za kilka lat ma wyjść i być ponoć pozbawiony
wszelkich błędów ;)

Dodajmy, że chodzi o wszelkie stare błędy.

Jako bonus dostaniesz natomiast nowe błędy.
Ponieważ jak powszechnie wiadomo liczba błędów w software jest mniej więcej stała w całym cyklu życia tegoż software.

Piotrek

Data: 2009-10-17 00:41:36
Autor: Janeo
e52 czy e75
On 16 Paź, 19:28, "Ianus" <USUNia...@op.pl> wrote:
potem czekałem na e52 - ale to podobno jak na razie nieporozumienie
Dlaczego? jakies linki? :-)
Pozdr.  J

Data: 2009-10-17 10:08:00
Autor: TaPik
e52 czy e75

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:c910322f-d242-48fb-bc4a-9dd7296b055aj24g2000yqa.googlegroups.com...
On 16 Paź, 19:28, "Ianus" <USUNia...@op.pl> wrote:
potem czekałem na e52 - ale to podobno jak na razie nieporozumienie
Dlaczego? jakies linki? :-)
Pozdr.  J
################
Mam E52 od sierpnia i nie widzę żadnego "nieporozumienia" nie było, wszystko OK,
żonę mam od wielu lat a nieporozumień mnogo!!
TaPik

Data: 2009-10-17 10:27:04
Autor: Piotr M
e52 czy e75
Pewnego razu TaPik tak oto obwieścił(a):

Mam E52 od sierpnia i nie widzę żadnego "nieporozumienia" nie było, wszystko OK,
żonę mam od wielu lat a nieporozumień mnogo!!

Pobierz nowy ROM, zaktualizuj drivers, wgraj nowe themes.. powinno pomóc.. --

Data: 2009-10-17 11:42:02
Autor: Zmiana Nicka
e52 czy e75
Piotr M wrote:
Pewnego razu TaPik tak oto obwieścił(a):

Mam E52 od sierpnia i nie widzę żadnego "nieporozumienia" nie było, wszystko OK,
żonę mam od wielu lat a nieporozumień mnogo!!

Pobierz nowy ROM, zaktualizuj drivers, wgraj nowe themes.. powinno pomĂłc..
albo wymien na nowszy model :o) werske slim ;)

Data: 2009-10-17 11:41:20
Autor: Zmiana Nicka
e52 czy e75
On 16 PaĹş, 19:28, "Ianus" <USUNia...@op.pl> wrote:
[...]

warto zmienic e51, ktora mi juz umiera na e52?

Data: 2009-10-17 12:26:25
Autor: Wooyek
e52 czy e75

http://www.nokia-e52.pl/

Data: 2009-10-18 00:23:49
Autor: Janeo
e52 czy e75
On 17 Paź, 12:26, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> Dlaczego? jakies linki? :-)

http://www.nokia-e52.pl/
Hmmm... zwiechy to ewidentnie niedopracowany soft, pewnie trzeba
poczekać na poprawki. Uwagi tam dotyczące trzeszczącej obudowy czy
krzywych dopasowań to przypadki jednostkowe, na forach SE też są takie
narzekania od czasu do czasu, a większość ma perfekt, w tym ja.
W każdym razie do czasu dopracowania softu E52 trochę bierze strach
przed częstymi zwiechami... :-/
Pozdr. - J
http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

e52 czy e75