e52 - czy warto uaktualnic firmware?

Data: 2012-08-08 03:41:44
Autor: Yerine Ictimai
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
Otoz mam e52 z FW sprzed dwoch lat (numer *.33.* - a teraz juz jest
bodajze *.94* czy jakos tak). Jest tam zainstalowanych wiele
pozytecznych aplikacji i zrobiony bardzo uzyteczny modding. Jak zrobic
back-up tego wszystkiego, czy da sie tak w 100% jak w Androidzie (nie
tylko kontakty lecz takze wszystkie aplikacje wraz z ustawieniami)?

I czy w ogole warto uaktualniac ten firmware (kosztem multum czasu i
zawracania glowy)? Jak czytam po forach to ludzie strasznie klna na te
najnowsze wersje!

To moze to jest takie "ulepszenie" jak mniej wiecej z WindowsXP na
Vista?
Jezeli tak to by mi wystarczylo za odpowiedz, prosze jednak o opinie.
Pieknie z gory dziekuje :)

Data: 2012-08-08 14:24:33
Autor: Piotr C.
Yerine Ictimai wrote:
I czy w ogole warto uaktualniac ten firmware (kosztem multum czasu i
zawracania glowy)? Jak czytam po forach to ludzie strasznie klna na te
najnowsze wersje!

Robiłem aktualizację i nic specjalnego się nie zmieniło. Skoro nie poprawili bubla z konfiguracją poczty (gmail) - a to było zwyczajnie skandaliczne - to nie ma się czego wielkiego spodziewać.

P.

Data: 2012-08-09 06:04:51
Autor: Yerine Ictimai
On Aug 8, 2:24 pm, "Piotr C." <pi...@mabanana.re.move.this.com> wrote:
Yerine Ictimai wrote:
> [...]
> najnowsze wersje!

Robiłem aktualizację i nic specjalnego się nie zmieniło.

a szybkosc dzialania?

Skoro nie
poprawili bubla z konfiguracj± poczty (gmail) - a to było zwyczajnie
skandaliczne -

To nie mozesz zainstalowac jakiejs aplikacyjki do obslugi poczty?
Jest tego pelno... (Przeciwnie do czegos w rodzaju "Titanium Backup"
znanego z Androida co pozwala na backup takze aplikacji wraz z
ustawieniami i ilicencjami, nie ma czegos takiego dla Symbiana?)

to nie ma się czego wielkiego spodziewać.

a takie rzeczy jak szybkosc dzialania (o czym ludzie pisza na forach)?

P.

Data: 2012-08-08 18:11:57
Autor: Irokez
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
Uzytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1a9377d1-8dd2-4aa2-bb89-b01c89d0e83am13g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Mi poprawilo zwisy podczas rozlaczania polaczen (wisial z 10 sekund zanim cokolwiek zareagowal).
Jak nie masz tego typu problemów w tym scierwie to nic nie ruszaj puki dziala.
Mam to scierwo tylko dlatego ze sluzbowe, a 6310i niestety dokonala zywota.

--
Irokez

Data: 2012-08-09 03:28:38
Autor: Yerine Ictimai
On Aug 8, 6:11 pm, "Irokez" <no.em...@wp.pl> wrote:
Mi poprawilo zwisy podczas rozlaczania polaczen (wisial z 10 sekund zanim
cokolwiek zareagowal).
Jak nie masz tego typu problem w w tym scierwie to nic nie ruszaj puki
dziala.

Jakos odpukac nie mam takich problemow, szczerze to wszystko dziala ok
tylko ludzie pisza, ze nowsze wersje sa SZYBSZE i tak dalej, czy to
moze prawda?

Data: 2012-08-09 22:00:23
Autor: Irokez
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
Uzytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisal w wiadomosci news:cb5eb9b1-b893-4777-83dd-
[...]

Ano niestety tak, jest troche szybszy telefon.
Dlatego zalozylem mu na razie nowy panel przedni, nowy korpusik i nowa blaszke na baterie (bateria krzywa wgnieciona zostala), bo od napier... tym szmelcem po scianach ze zlosci (ze pól minuty walcze z ponownym wybieraniem/anulowaniem) troche popekal i sie pokrzywil. W sumie to nadal nim czasami trzeba o deske, bo wyskakuje "wybierz akcesorium" mimo ze przenigdy ten szmelc nie widzial w gniezdzie sluchawkowym jakiejkolwiek wtyczki. Ostatnio gwozdziem porobilem pare kólek w nim i na razie spokój.
W sumie to trwaly jest ten szmelc ;)
Ale glosnik odziedziczyl tak samo badziewny jak w E51 i harczy strasznie (choc w E51 umarl po pól roku). Chyba w koncu go wymienie.

Pozdro

--
Irokez

Data: 2012-08-09 14:18:06
Autor: Yerine Ictimai
On Aug 9, 10:00 pm, "Irokez" <no.em...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.icti...@gmail.com> napisal w wiadomosci

> [...]

Ale glosnik odziedziczyl tak samo badziewny jak w E51 i harczy strasznie
(choc w E51 umarl po pól roku). Chyba w koncu go wymienie.

wow! ale hardcore!

Data: 2012-08-09 23:59:12
Autor: Piotr C.
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
Irokez wrote:
tym szmelcem po scianach ze zlosci (ze pĂłl minuty walcze z ponownym
wybieraniem/anulowaniem) troche popekal i sie pokrzywil. W sumie to
nadal nim czasami trzeba o deske, bo wyskakuje "wybierz akcesorium" mimo
ze przenigdy ten szmelc nie widzial w gniezdzie sluchawkowym
jakiejkolwiek wtyczki. Ostatnio gwozdziem porobilem pare kĂłlek w nim i
na razie spokĂłj.

Musiałeś mieć jakiś trefny egzemplarz, mój używałem przez rok, w tym w USA, również do rozmów przez VoIP (WiFi) + nagrywanie wszystkich rozmów, w firmie setki osób to mają i też jeżdzą m.in. po Azji i jest ok. Jedyny minus to upierdliwa konfiguracja maila (trzeba anielskiej cierpliwości) ale w używaniu jest OK. Chętnie bym teraz kupił nową, gdyby była w sprzedaży nie-refurbishowej, bo tamtą musiałem wymienić na coś innego.

pozdr.

Data: 2012-08-09 10:43:56
Autor: Q
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
Mi poprawilo zwisy podczas rozlaczania polaczen (wisial z 10 sekund zanim cokolwiek zareagowal).

Troche OT:
Mam to samo w E71 (zwis na ok. 10 sekund po rozlaczeniu, anulowaniu wybierania nr, itd.),
tyle, ze tam juz jest najnowszy firmware i nowszego raczej juz nie bedzie :/.
Ktos poradzil sobie z ta dziwna przypadloscia?

Data: 2012-08-09 14:19:02
Autor: atm
On 2012-08-09 10:43, Q wrote:
[...]

:/.
Ktos poradzil sobie z ta dziwna przypadloscia?

Ja przekonalem sie na przykladzie N8, ze Nokia nie zostawila bez powodu w Nokii Suite opcji ponownego flashowania ta sama wersja. Po calkowitym
resecie mojej komorki (N8) sklep odpalany na telefonie nie uruchamial sie...bo nie, hard resety nie pomagaly.
Po ponownym przeflashowaniu przeszlo mu. Sugerowalbym Ci reset do czysta, sprawdzenie czy moze juz teraz jest ok, jesli nie przeszlo
  - ponowna instalacje firmware.

Data: 2012-08-09 16:29:04
Autor: Q
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
sie...bo nie, hard resety nie pomagaly.

U mnie tez grube resety nic nie dawaly :/.

Po ponownym przeflashowaniu przeszlo mu. Sugerowalbym Ci reset do czysta, sprawdzenie czy moze juz teraz jest ok, jesli nie przeszlo
 - ponowna instalacje firmware.

Brzmi to nonsensownie, ale wyprobuje to "przeflaszowanie" :).

e52 - czy warto uaktualnic firmware?