e52 - czy warto uaktualnic firmware?

Data: 2012-08-08 14:24:33
Autor: Piotr C.
e52 - czy warto uaktualnic firmware?
Yerine Ictimai wrote:
I czy w ogole warto uaktualniac ten firmware (kosztem multum czasu i
zawracania glowy)? Jak czytam po forach to ludzie strasznie klna na te
najnowsze wersje!

Robiłem aktualizację i nic specjalnego się nie zmieniło. Skoro nie poprawili bubla z konfiguracją poczty (gmail) - a to było zwyczajnie skandaliczne - to nie ma się czego wielkiego spodziewać.

P.

Data: 2012-08-09 06:04:51
Autor: Yerine Ictimai
On Aug 8, 2:24 pm, "Piotr C." <pi...@mabanana.re.move.this.com> wrote:
Yerine Ictimai wrote:
> [...]
> najnowsze wersje!

Robiłem aktualizację i nic specjalnego się nie zmieniło.

a szybkosc dzialania?

Skoro nie
poprawili bubla z konfiguracj± poczty (gmail) - a to było zwyczajnie
skandaliczne -

To nie mozesz zainstalowac jakiejs aplikacyjki do obslugi poczty?
Jest tego pelno... (Przeciwnie do czegos w rodzaju "Titanium Backup"
znanego z Androida co pozwala na backup takze aplikacji wraz z
ustawieniami i ilicencjami, nie ma czegos takiego dla Symbiana?)

to nie ma się czego wielkiego spodziewać.

a takie rzeczy jak szybkosc dzialania (o czym ludzie pisza na forach)?

P.

e52 - czy warto uaktualnic firmware?