e62 vs. e71 - jakosc dzwieku z glosnika?

Data: 2009-07-10 00:52:22
Autor: sympatyczny
e62 vs. e71 - jakosc dzwieku z glosnika?
Witam,

Mialem okazje uzywac troche Nokii E63. Telefon swietny tani i wszystko dziala. Poza tym nieszczesnym loudspeakerem. W porownaniu z innymi Nokiami jakich uzywalem dzwiek jest cichy, plaski i ogolnie bardzo sredni. Czy w Nokii E71 jest podobnie czy moze choc troche lepiej? Gdyby bylo lepiej to bylby dla mnie zdecydowany argument za kupnem E71...

s.

Data: 2009-07-10 11:27:02
Autor: sympatyczny
[...]

PS1. przepraszam za literowke w tytule, oczywiscie chodzi o Nokie E63. PS2. i nie wiem czy sie dobrze wyrazilem, nie chodzi o dzwiek w trakcie rozmowy, tylko w trybie glosnomowiacym, np. przy sluchaniu radia.

pozdrawiam, s.

Data: 2009-07-12 10:51:44
Autor: Zbylut
sympatyczny@autograf.pl napisal(a):

PS2. i nie wiem czy sie dobrze wyrazilem, nie chodzi o dzwiek w trakcie rozmowy, tylko w trybie glosnomowiacym, np. przy sluchaniu radia.

w mojej e71 dĹşwięk jest  bardzo dobry, a juĹź na pewno nie cichy :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-07-14 00:32:43
Autor: sympatyczny
> [...]

> tylko w trybie glosnomowiacym, np. przy sluchaniu radia.

w mojej e71 dĹşwięk jest  bardzo dobry, a juĹź na pewno nie cichy :)

No u mnie tez nie jest tak dokladnie cicho. Ale na przyklad w porownaniu z starusienka E50 jest duzo gorzej... No nic, moze kiedys bede mial E71 to sobie sprawdze organoleptycznie.

s.

--

e62 vs. e71 - jakosc dzwieku z glosnika?