e66 vs e75

Data: 2009-03-07 08:12:14
Autor: ldaniiel
e66 vs e75
Witam zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu i niestety nie wiem
co wybrać :(
e66 czy e75.

plusem e66 jest moim zdaniem obudowa która (nie jestem pewny) będzie
znacznie wytrzymalsza od obudowy e75 (niestety czasami fon mi spada
więc to jest ważne)

plusy e75:  ma lepszy aparat i dodatkow± klawiaturę QWERTY no i  jest
to nowszy model :)

Bardzo proszę o wasze opinie i pomoc w wyborze

z góry dziękuje

Data: 2009-03-08 13:08:00
Autor: ldaniiel
e66 vs e75
Czy nikt nie ma noki e66 lub nie ma żadnej opinii na temat nokie e75?

Data: 2009-03-10 18:28:16
Autor: Zbylut
e66 vs e75
ldaniiel@gmail.com napisal(a):

Czy nikt nie ma noki e66 lub nie ma ĹĽadnej opinii na temat nokie e75?

e75 chciałbym mieć - wygląda na fajny sprzęt. Preferuję sprzęty z qwerty
- więc dlatego. Z tych dwóch na pewno wziąłbym e75. --
pozdrawiam, Zbylut, nokia e71 user

e66 vs e75