eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?

Data: 2012-11-09 15:43:07
Autor: radekp@konto.pl
eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
Jaki kod transakcji wysyła Paypal?
Trafiłem na sprzeczne informacje w sieci, 8999 lub ew. inny jeżeli zakupy na w
..de.

Wysyłka z UK, karty jeszcze nie podpiąłem do Paypala i nie wiem czy lepiej
zapłacić kartą z Polbanku czy Sync-iem.

Data: 2012-11-09 20:50:50
Autor: Mark
eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> w wiadomości
news:g55q98t2bvmdri6dt8jmk3vrf1qbrcf30o4ax.com napisał(a):
Jaki kod transakcji wysyła Paypal?
Trafiłem na sprzeczne informacje w sieci, 8999 lub ew. inny jeżeli
zakupy na w .de.
U mnie te kody to: 8699 (podpięcie karty do PayPala) i 5734 (płatność, firma w USA).
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2012-12-17 10:47:12
Autor: radekp@konto.pl
eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
Fri, 9 Nov 2012 20:50:50 +0100, w <k7jmqp$1kl$1@news.icpnet.pl>, "Mark"
<tenchi@pnet.pl> napisał(-a):

> [...]
> zakupy na w .de.
U mnie te kody to: 8699 (podpięcie karty do PayPala) i 5734 (płatność, firma w USA).

U mnie testowo wyszło:
1. obciążenie testowe przez PP*4685CODE z opisem "Transakcja kartą
debetową;obciążenie 8999" - 6,50zł
2. zakup w USD 17.11.2012 - "PAYPAL *GUIYUAN LIU", "Transakcja kartą
debetową;obciążenie; Kurs wymiany: 3.3868; Kwota w walucie rozliczeniowej:
12.98 USD 8999 LUX ***** PAYPAL *GUIYUAN L"

Obie transakcje nie zostały objęte zwrotem 5%.

Ale z Allegro z kodem 8999 już tak, hmmm...

Data: 2012-11-09 23:03:27
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
radekp@konto.pl pisze:

Wysyłka z UK, karty jeszcze nie podpiąłem do Paypala i nie wiem czy lepiej
zapłacić kartą z Polbanku czy Sync-iem.

Ktoś już tu pisał, że u Synca miał taki kurs, że nawet po uwzględnieniu
5% taniej wyszłoby kartą Półbanku.

--
MiCHA

Data: 2012-11-12 13:58:21
Autor: radekp@konto.pl
eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?
Fri, 09 Nov 2012 23:03:27 +0100, w <k7jujf$s0u$1@usenet.news.interia.pl>,
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:

> [...]
> zapłacić kartą z Polbanku czy Sync-iem.

Ktoś już tu pisał, że u Synca miał taki kurs, że nawet po uwzględnieniu

W Payplau można wybrać obciążenie w złotych przecież (po ich kursie -- gorszym
niż w Polbanku, ale lepszym niż w mBanku).

eBay/Paypal, kod MCC, Sync 5% ?