eBay - oszukali mnie ...

Data: 2011-10-31 10:02:21
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Witam,

Jestem zdrowo wk.....

Licytowałem na tej aukcji :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330630873337

Nic nie pisało, że zablokowali wysyłkę do Polski, a mnie w ostatnich sekundach to wyskoczyło !!! Sprzedający napisał, że dał opcję wysyłka do EU możliwa.

Banda oszustów, albo gruby błąd w ich systemie. A dawałem 156 Euro - w moim odczuciu niezła cena za taki zestaw.

No to mam zły humor. Od paru miesięcy szukam SONa i ew. dobrej lampki, a tu ...

A wszystkich ostrzegam, że i na eBayu są [....] i w ostatniej chwili potrafią nieźle oszukać !

A ja poszukam maila do Strassburga, niech się tym zajmą - sprawa dostatecznie poważna jak na tych "urzędników" :-D !!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-10-31 10:39:25
Autor: Michał Pysz
eBay - oszukali mnie ...
PrzecieĹĽ stoi na aukcji:
Versand nach: Deutschland

Więc o co chodzi?

mp.

W dniu 2011-10-31 10:02, Grzegorz pisze:
[...]

EU moĹĽliwa.

[...]

A wszystkich ostrzegam, ĹĽe i na eBayu sÄ… [....] i w ostatniej chwili
potrafią nieźle oszukać !

A ja poszukam maila do Strassburga, niech siÄ™ tym zajmÄ… - sprawa

Data: 2011-10-31 11:22:47
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Hello Michał Pysz !:
PrzecieĹĽ stoi na aukcji:
Versand nach: Deutschland

Więc o co chodzi?

1. Poczytaj dokąd wysyłka jest zablokowana.

2. Ja mam dwa adresy - jeden polski i jeden w D. Czyli - moĹĽe nie ten preferowany - ale mam. Do kumpla.

3. Powinni o tym informować wcześniej.

4. Sprzedający odpisał mi że zezwolił na wysyłkę do EU.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-10-31 12:53:15
Autor: Michał Pysz
eBay - oszukali mnie ...
W opisie aukcji sprzedawca zaznaczył wysyłkę tylko do Niemiec.
Pytanie: o czym więc mieli Cię informować dodatkowo?

mp.

Data: 2011-10-31 17:26:51
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Hello Michał Pysz !:
W opisie aukcji sprzedawca zaznaczył wysyłkę tylko do Niemiec.
Pytanie: o czym więc mieli Cię informować dodatkowo?

Oj czytać i czytać ze zrozumieniem to jednak dwie różne rzeczy .....

2. Ja mam dwa adresy - jeden polski i jeden w D. Czyli - moĹĽe nie ten
preferowany - ale mam. Do kumpla.

Dla innych (domyślnie myślących ;-) ! ) - to tylko ostrzeżenie, żeby uważać z niespodziankami przy potwierdzaniu ofert, szczególnie w ostatniej chwili.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-10-31 22:48:26
Autor: Michał Pysz
eBay - oszukali mnie ...
Oj czytać i czytać ze zrozumieniem to jednak dwie różne rzeczy .....
To możliwe.. jak ktoś napisać nie potrafi to i odczytać trudno!

mp.

Data: 2011-11-01 14:15:52
Autor: Gotfryd Smolik news
eBay - oszukali mnie ...
On Mon, 31 Oct 2011, Grzegorz wrote:

Hello Michał Pysz !:
Przecież stoi na aukcji:
Versand nach: Deutschland

Więc o co chodzi?

1. Poczytaj dok±d wysyłka jest zablokowana.

  Akurat tu jest brak logiki z obu stron.
  Jak kto¶ napisze: "Wysyłka: Australia, wykluczenia: Peru", to
Twoim zdaniem wysyłka do Polski się kwalifikuje czy nie? ;)

  Przecież nie wiem co tam *było* nim klikałe¶.

2. Ja mam dwa adresy - jeden polski i jeden w D. Czyli - może nie ten preferowany - ale mam. Do kumpla.

....i nie obja¶niłe¶ co z tego wynikło!

3. Powinni o tym informować wcze¶niej.

  Ale nie napisałe¶, czy *zmienili* kraje do wysyłki.
  Bo jak nie zmienili, to wychodzi że sprzedawca zgadzał się
wysłać do Niemiec, z wyj±tkiem starogermanskich wysp
północnych, wschodnich i bałtyckich ;)

4. Sprzedaj±cy odpisał mi że zezwolił na wysyłkę do EU.

  A to już piętno, że nie dopilnował żeby tak było.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-02 07:55:03
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Hello Gotfryd Smolik news !:
[...]

Masz rację - te opcje an eBay s± trochę nielogiczne. Ale zakładaj±c że wysyłka do - ułatwia podanie kosztów wysyłki, to już jest nieco lepiej.

Jak kto¶ napisze: "Wysyłka: Australia, wykluczenia: Peru", to
Twoim zdaniem wysyłka do Polski się kwalifikuje czy nie? ;)

Jasne że tak - ale nie znam kosztów wysyłki !!!

Przecież nie wiem co tam *było* nim klikałe¶.

To samo - nikt nie zmienia opisu na 15 sekund przed końcem aukcji !

2. Ja mam dwa adresy - jeden polski i jeden w D. Czyli - może nie ten
preferowany - ale mam. Do kumpla.

...i nie obja¶niłe¶ co z tego wynikło!

Że mam adres w Niemczech - jako jeden z dwóch. To że nie jest preferowany - nie oznacza że nie jest dopuszczony do wysyłki !

[...]

Nooo tak było - i ciekawe, dlaczego wpisał te wyspy - być może z uwagi na wyższe koszty transportu ???

4. Sprzedaj±cy odpisał mi że zezwolił na wysyłkę do EU.

A to już piętno, że nie dopilnował żeby tak było.

Raczej to wina systemu. A napisał tak :

Hallo, Gregor

Das finde ich auch, ein Systemfehler von Ebay.
Versand für EU war bei mir freigeschaltet, also Gebote waren gültig.
Artikel ist leider schon verkauft.

MfG.

Cóż, teraz już wiadomo, że na eBay trzeba podawać adres w Niemczech, choćby nawet nieaktualny. Zawsze się można potem dogadać ze sprzedawc±.

I tak naprawdę o tym chciałem wszystkich potencjalnych klientów eBay przestrzec. Ale jak widać dla niektórych to tylko pretekst do zabicia nudy niezbyt m±drymi wypowiedziami. Ale - jest takli jeden "oszołom", który jako¶ dziwnie logicznie my¶li ... ;-) !!! Cóż, może dlatego, że ja się go nie czepiam ???? Bo przecie nie ma czego !

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-11-02 13:50:17
Autor: Gotfryd Smolik news
eBay - oszukali mnie ...
On Wed, 2 Nov 2011, Grzegorz wrote:

Hello Gotfryd Smolik news !:

Jak kto¶ napisze: "Wysyłka: Australia, wykluczenia: Peru", to
Twoim zdaniem wysyłka do Polski się kwalifikuje czy nie? ;)

Jasne że tak - ale nie znam kosztów wysyłki !!!

  No a IMO (i jak widzę nie tylko IMO) - nie, nie kwalifikuje się.
  W tym problem, że mamy niespójny opis (na stronie eBay).

[...]

  Khm... nie wnikam ;)
  Chodzi o to, że zadeklarowana jest wysyłka *do Niemiec*.
  Koniec listy.

4. Sprzedaj±cy odpisał mi że zezwolił na wysyłkę do EU.

A to już piętno, że nie dopilnował żeby tak było.

Raczej to wina systemu.

  S±dziłem że "imiennie" obiecał że wy¶le, ale widzę co
przeoczyłem - że ustalenia robiłe¶ po aukcji, nie przed.

Cóż, teraz już wiadomo, że na eBay trzeba podawać adres w Niemczech, choćby nawet nieaktualny. Zawsze się można potem dogadać ze sprzedawc±.

  Wiesz, aukcji w których jest "wysyłka do EU" jest całkiem sporo.
  Nie wiemy z czego wynika kiks, ale skoro *widziałe¶* że tam
*nie ma* "wysyłki do EU", to co najwyżej poszkodowanym jest
sprzedawca. Formalnie rzecz bior±c rzecz jasna.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-02 15:03:03
Autor: Coaster
eBay - oszukali mnie ...
On 11/2/11 1:50 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Wazna jest kwestia, z jakiego eBay'a uzytkownik sie loguje. A to, mozna na swoim loginie logowac sie wlasciwie w kazdym serwisie - .uk, .ca, ..jp, .de .it itp. - nie oznacza, ze mozna na pewno cos kupic. Po zalogowaniu sie na ebay.de aukcja moze byc widoczna ale wystarczy zalogowac sie z ebay.pl i wtedy mozna sie zdziwic - okazuje sie, ze sprzedawca z .de nic nie sprzedaje. ;-)
Teoretycznie, chcac miec 'pewniaka' powinno sie szukac aukcji na global.ebay.com wybierajac wczesniej swoj kraj, do ktorego ma byc realizowana wysylka.

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-11-02 18:24:18
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Hello Coaster !:

[...]

Masz rację - ale ja z Ebaya korzystam od ok. 20 lat,m i podałem oczywi¶cie ówczesny mój adres niemiecki. I loguję się przez login niemiecki ....

No nic, może uda się jeszcze co¶ trafić, ale numer do najlepszych nie należał.

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-11-02 20:25:07
Autor: galex
eBay - oszukali mnie ...
Dnia 02-11-2011 o 18:24:18 Grzegorz <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał(a):

ja z Ebaya

.... który powstał 3 wrze¶nia 1995, a w PL w 2005 roku...

korzystam od ok. 20 lat,

WOW !!!

;-)

--
galex

Data: 2011-11-03 00:13:05
Autor: Coaster
eBay - oszukali mnie ...
Grzegorz wrote:
Hello Coaster !:

[...]

Jestes pewien? Oryginalny eBay (US) 3 wrzesnia tego roku obchodzil 16-ste urodziny, niemiecki istnieje jakies 11 lat a polska wersja 6.  ;-)

i podałem oczywi¶cie ówczesny mój adres niemiecki. I loguję się przez login niemiecki ....

Masz na mysli adres do wysylki? A czy w profilu (karcie opinii), tam gdzie jest informacja: Member since:/Mitglied seit:/Użytkownik od: + data i kraj - masz 'Niemcy' czy 'Polska'?

No nic, może uda się jeszcze co¶ trafić, ale numer do najlepszych nie należał.

Zdarza sie ale najwazniejsze, ze szkod finansowych nie bylo.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2011-11-03 13:38:23
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Hello Coaster !:

[...]

Oj spostrzegawczy jeste¶ - fajn± literówkę zrobiłem. Miało być od ok. 10 lat. Oczywi¶cie w Niemczech.

[...]

Deutschland. O polskim wtedy nie było nawet wzmianki, i chyba Allegro też nie za bardzo działało.

No nic, może uda się jeszcze co¶ trafić, ale numer do najlepszych nie
należał.

Zdarza sie ale najwazniejsze, ze szkod finansowych nie bylo.

Hmmm, mam ważenie, że za tak dobr± kasę to ja tego tak łatwo nie kupię ...... SON jakie¶ 120 Eur, + lampa Lumotec IQ - jakie¶ 40 ... taniej jeszcze nie widziałem, ale może teraz po sezonie co¶ się pokaże.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-11-05 11:36:21
Autor: Gotfryd Smolik news
eBay - oszukali mnie ...
On Wed, 2 Nov 2011, Coaster wrote:

[...]

  Wiem, ale zalogowanym użytkownikom np. szukanie pokazuje wszystkie
aukcje, również te niedostępne, więc można się zdziwić ponownie ;)
  IMVHO, lista dok±d sprzedawca wysyła jest zamknięta, a fakt podania
wył±czenia które *i tak* jest poza list± miejsc sprzedaży jest bez
sensu. Oczywi¶cie to może byc bł±d sprzedawcy lub eBay, raczej
idzie mi o to że jak sprzedawca pisze "do Niemiec" to oznacza to
"do Niemiec", a nie "do EU chyba że zastrzeżono inaczej".

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-02 21:36:32
Autor: Michał Pysz
eBay - oszukali mnie ...
[...]

Oszołom w przeciwieństwie od Ciebie potrafi odczytać co jest podane w opisie aukcji.
Oszołom kupuje różne dziwactwa rowerowe w DE, GB, US na ebayu już od 11 lat (jeden z moich rowerów jest poskładany z ebaya w 60%) i dot±d nie miał takich problemów jak Ty.

:-D

mp.

Data: 2011-10-31 11:05:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
eBay - oszukali mnie ... [ort][ot][spam]
Grzegorz, Mon, 31 Oct 2011 10:02:21 +0100, pl.rec.rowery:
Nic nie pisało,

urrrrrrrrwamać! --
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | A potem kilkana¶cie drugich.

Data: 2011-10-31 21:09:41
Autor: Fabian
On 31.10.2011 11:05, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Grzegorz, Mon, 31 Oct 2011 10:02:21 +0100, pl.rec.rowery:

Nic nie pisało,

urrrrrrrrwamać!

A ta forma nie jest już oficjalnie dopuszczona?

Fabian.

Data: 2011-10-31 21:36:28
Autor: Titus Atomicus
eBay - oszukali mnie ... [ort][ot][spam]

Ale to [gr] nie [ort].

TA

Data: 2011-10-31 21:42:30
Autor: szaman (Baker)
eBay - oszukali mnie ... [ort][ot][spam]
On 10/31/2011 09:09 PM, Fabian wrote::

A ta forma nie jest juĹĽ oficjalnie dopuszczona?

Za Radą Języka Polskiego:

"Pewien korespondent zainteresowany sprawami polszczyzny napisał: „Od dłuższego czasu sprzeczam się z moimi przyjaciółmi, którzy zarzucają mi, iż zwrot, którego używam, „tu pisze” jest niepoprawny, i każą mi stosować „tu jest napisane”. Ja jednak nie daję za wygraną i nie uległem do tej pory ich wpływowi, bowiem jestem niemal w 100% pewien, iż poprawność językową formy „tu pisze” potwierdził jeden z programów prof. Jana Miodka, który oglądałem dobrych parę lat temu. Chciałem jednak również przekonać o tym moich przyjaciół i zacząłem szukać czegoś konkretnego w internecie. Natrafiłem tylko na wzmiankę, iż sprawa ta została ostatecznie wyjaśniona werdyktem Komisji Języka Polskiego. Niestety na stronie www.rjp.pl nie udało mi się takiej regulacji znaleźć. Nie chciałbym Państwa zbytnio fatygować moim problemem, bo jest wielce prawdopodobne, że jest rzeczą ogólnie znaną i dostępną zasada, która rządzi tym przypadkiem, a ja po prostu nie potrafię jej odnaleźć, dlatego bardzo proszę o wskazanie przynajmniej miejsca (najlepiej w sieci), gdzie mogę ją znaleźć”.

Oto odpowiedĹş prof. A. Markowskiego na ten list:

Jedynie poprawne sformułowanie to: Tu jest napisane, ewentualnie: tu napisano, np. Tu jest napisane, że sklep będzie nieczynny do przyszłego czwartku, Tu jest napisane, że Polska wygrała ten mecz. Tu napisano, że nie można spożywać tego produktu po 30 czerwca. Tak samo: w gazecie jest napisane, że..., a nie: „w gazecie pisze, że...”(!). Sformułowanie „tu pisze” w takich zdaniach, jak przytoczone powyżej jest rażącym błędem składniowym. „Tu pisze” wymaga zawsze podmiotu, np. Stryj tu pisze, że przyjedzie jutro. Ona tu pisze, że jest chora.

2005 r."

pozdrawiam,
sz

Data: 2011-11-01 06:14:41
Autor: Fabian
On 31.10.2011 21:42, szaman (Baker) wrote:
[...]

dlatego bardzo proszÄ™ o wskazanie przynajmniej miejsca (najlepiej w
[...]

przyjedzie jutro. Ona tu pisze, ĹĽe jest chora.

2005 r."

No właśnie jestem pewien, że prof. Miodek dopuszczał taką formę, wypowiadał się kiedyś na ten temat w jakimś programie TV, ale niestety nie mogę tego nagrania na necie. A prof. Miodek tak samo jak prof. Markowski jest członkiem rady języka polskiego. Zresztą rada ta, to twór dość nowy, a wypowiedź prof. Markowskiego też jest tylko jego opinią, a nie orzeczeniem. Niestety nie mając potwierdzenia na swoje słowa na ten moment muszę skapitulować.

Fabian.

Data: 2011-11-01 10:38:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
eBay - oszukali mnie ... [ort][ot][spam]
Fabian, Tue, 01 Nov 2011 06:14:41 +0100, pl.rec.rowery:
No wła¶nie jestem pewien, że prof. Miodek dopuszczał tak± formę, wypowiadał się kiedy¶ na ten temat w jakim¶ programie TV, ale niestety nie mogę tego nagrania na necie. A prof. Miodek tak samo jak prof. Markowski jest członkiem rady języka polskiego. Zreszt± rada ta, to twór do¶ć nowy, a wypowiedĽ prof. Markowskiego też jest tylko jego opini±, a nie orzeczeniem. Niestety nie maj±c potwierdzenia na swoje słowa na ten moment muszę skapitulować.

Tyle, że prof. Miodek to czę¶ć tzw. szkoły wrocławskiej, bardzo liberalnej,
wręcz takiej która uznaje, że uzus powinien stanowić normę nawet jeżeli
jest nielogiczny albo niehistoryczny ("szłem" w miejsce "szedłem").

Data: 2011-11-01 11:05:18
Autor: geos
[...]

być może wychodzi z praktycznego założenia, że język spełnia przede wszystkim rolę komunikacyjn±. je¶li społeczeństwo nie ma problemu ze zrozumieniem, że "szłem" oznacza to samo co "szedłem", lub nie wprowadza to niejednoznaczno¶ci czynu to forma wyrażenia staje się kwesti± drugorzędn±, istotn± z punktu widzenia poprawno¶ci ale nie funkcjonalno¶ci. kto¶ może nie być zaznajomiony z regułami ale używa języka w sposób nie budz±cy większych w±tpliwo¶ci co do przekazywanych tre¶ci, i tym samym spełnia "minimum" komunikacyjne.

geos

Data: 2011-11-01 16:39:23
Autor: szaman (Baker)
On 11/01/2011 11:05 AM, geos wrote::

[...]

Na wielkich polskich portalach internetowych też widzę zdania składniowo, stylistycznie i ortograficznie raż±ce. Rozumiem co autor chciał przekazać, jednak w żaden sposób nie uprawnia to do całkowitej ignorancji językowej. Prawdę mówi±c, dosyć często czytaj±c artykuły ludzi po studiach wyższych, czuję się jakbym czytał pierwsze próby pi¶miennicze sze¶cio- czy siedmiolatków.

W języku potocznym, owszem, sam często używam sformułowań takich jak: "tam pisze", obaj miast oboje, etc. Jednak, chociaż jestem przy tym zrozumiały dla odbiorcy, wiem że odbiegam mocno od poprawnej polszczyzny. W mairę możliwo¶ci, staram się te rozbieżno¶ci niwelować. Kiedy kto¶ zwraca mi uwagę na błędy - chwała mu za to!

Pisałem przed chwil± o jasnym przekazie moich wypowiedzi. Patrz±c w górę... mam co do tego coraz większe w±tpliwo¶ci:P

Bartek Piekaru¶

Data: 2011-11-01 17:54:11
Autor: Akarm
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał:

Tyle, że prof. Miodek to czę¶ć tzw. szkoły wrocławskiej, bardzo liberalnej,

("szłem" w miejsce "szedłem").

Przykład na pewno nie jest trafny.
Niedawno nawet mówił, jak zawstydzał mężczyzn używaj±cych takich zniewi¶ciałych wyrażeń. ;)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-11-02 12:25:21
Autor: Ryszard Mikke
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

No właśnie jestem pewien, że prof. Miodek dopuszczał taką formę, wypowiadał się kiedyś na ten temat w jakimś programie TV.

Prof. Miodek znany jest z tego, ze dosc duzo dopuszcza.

--
rmikke

Data: 2011-10-31 23:24:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
eBay - oszukali mnie ... [ort][ot][spam]
Fabian, Mon, 31 Oct 2011 21:09:41 +0100, pl.rec.rowery:

NIE!

Data: 2011-10-31 18:40:59
Autor: Akarm
eBay - oszukali mnie ...
Użytkownik "Grzegorz" napisał:
Jestem zdrowo wk.....

Licytowałem na tej aukcji :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330630873337

Nic nie pisało, że zablokowali wysyłkę do Polski

Fakt. Jest tylko napisane: "Versand nach: Deutschland"

, a mnie w ostatnich sekundach to wyskoczyło !!! Banda oszustów, albo gruby błąd w ich systemie.

W odróżnieniu od Ciebie nie napisali nieprawdy.

A wszystkich ostrzegam, że i na eBayu są [....] i w ostatniej chwili potrafią nieźle oszukać !

Chodzi o niegramotnych kupujÄ…cych? ;)

A ja poszukam maila do Strassburga, niech się tym zajmą - sprawa dostatecznie poważna jak na tych "urzędników" :-D !!

Oj, chyba nikt tam nie bedzie się chciał zajmować poziomem nabywców częsci rowerowych.
Dzięki za poprawę humoru na wieczór. :-D

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-10-31 11:39:17
Autor: Wilk
eBay - oszukali mnie ...
On 31 PaĽ, 18:40, "Akarm" <akarmU...@wp.pl> wrote:

Fakt. Jest tylko napisane: "Versand nach: Deutschland"
Chodzi o niegramotnych kupuj±cych? ;)

Nie - chodzi o niegramotnych preclowiczów. Czy to, że obecnie w opisie
figuruje "Versand nach: Deutschland" oznacza, że tak musiało figurować
w czasie całego trwania aukcji? Przeczytałe¶, że Grzegorz
korespondował z tym kolesiem - i ów mu odpowiedział, że wysyła do EU,
a potem nagle mu się odwidziało?

Dzięki za poprawę humoru na wieczór. :-D

I vice Wersal ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-31 20:07:59
Autor: Akarm
eBay - oszukali mnie ...
Użytkownik "Wilk" napisał:

Nie - chodzi o niegramotnych preclowiczów. Czy to, że obecnie w opisie figuruje "Versand nach: Deutschland" oznacza, że tak musiało figurować w czasie całego trwania aukcji?

Tak.
Zreszt± pozostałe aukcje tego sprzedajacego też s± z wysyłk± tylko do Niemiec.

Przeczytałe¶, że Grzegorz korespondował z tym kolesiem - i ów mu odpowiedział, że wysyła do EU, a potem nagle mu się odwidziało?

?
Odwidzialo? Jakim cudem doszedle¶ do takich wniosków?
Spróbuj przeczytać jeszcze raz. Je¶li nadal będziesz przekonany, że sprzedaj±cemu się odwidziało, zacznij czytać w±tek znowu. Je¶li i tym razem wyczytasz co¶ czego nie ma, połóż się spać, bo będzie to znaczyło że jeste¶ mocno zmęczony.
;)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-10-31 13:52:39
Autor: Wilk
eBay - oszukali mnie ...
On 31 PaĽ, 20:07, "Akarm" <akarmU...@wp.pl> wrote:

Tak.
Zreszt pozosta e aukcje tego sprzedajacego te s z wysy k tylko do
Niemiec.

Totalna bzdura, taki opis można zmienić w każdej chwili, tylko
sprzedaj±cy o tym decyduje.

Odwidzialo? Jakim cudem doszedle do takich wniosk w?
Spr buj przeczyta jeszcze raz. Je li nadal b dziesz przekonany, e
sprzedaj cemu si odwidzia o, zacznij czyta w tek znowu. Je li i tym razem
wyczytasz co czego nie ma, po si spa , bo b dzie to znaczy o e jeste
mocno zm czony.

Jak nie jeste¶ w stanie czytać ze zrozumieniem - polecam wieczorow±
szkołę podstawow±...
A na drugi raz zanim spróbujesz komu¶ dokopać - najpierw postaraj się
zrozumieć co napisał, to się tak zabawnie nie skompromitujesz
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-31 22:46:11
Autor: Michał Pysz
eBay - oszukali mnie ...

[...]

Jak narazie to ja bym polemizował kto się kompromituje.

mp.

Data: 2011-10-31 14:51:51
Autor: Wilk
eBay - oszukali mnie ...
On 31 PaĽ, 22:46, Michał Pysz <pysz.mic...@wp.pl> wrote:

Jak narazie to ja bym polemizował kto się kompromituje.

Następny kandydat do wieczorowej podstawówki ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-02 07:48:55
Autor: Grzegorz
eBay - oszukali mnie ...
Hello Wilk !:
On 31 PaĽ, 18:40, "Akarm"<akarmU...@wp.pl>  wrote:

Fakt. Jest tylko napisane: "Versand nach: Deutschland"
Chodzi o niegramotnych kupuj±cych? ;)

Nie - chodzi o niegramotnych preclowiczów.

Ech - czyżby "Titusomania" była zaraĽliwa ???

[...]

My¶lę, że to co¶ innego.

Go¶ć napisał - wysyłka do Niemiec. Ale nie napisał : TYLKO do Niemiec. Nie pierwszy raz kupuję na eBayu, poza tym jest wykaz krajów, dok±d NIE wysyła. Ta opcja wysyłki do konkretnego kraju ułatwia podanie kosztów wysyłki, bo do innych s± oczywi¶cie wyższe. I najczę¶ciej można się dogadać ze sprzedaj±cym, że za dopłat± i do PL wy¶le.

No nic, znowu wpisałem adres kumpla w Niemczech.

W sumie trochę szkoda, ale pobudziło to moj± mózgownicę do my¶lenia. Mam zamiar zrobić sam lampkę podobn±, jak w aukcji ew. jak SON-a. To kawałek dużego reflektora i dobry LED .... A s± już takie o 130 lm/W ! Ale 1-watowe na razie, trzeba by dwa włożyć.

pzdrw.
--
Grzegorz

eBay - oszukali mnie ...