eCall

Data: 2018-03-27 11:40:11
Autor: T.
eCall
W dniu 2018-03-27 o 10:19, J.F. pisze:
od 1 kwietnia  obowiazkowy

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/571463,system-ecall-obowiazkowy-od-1-kwietnia-2018.html No i skonczy sie uciekanie z miejsca wypadku ...

A za 10 lat ... automatyczne placenie za drogi, czy automatyczne mandaty ?

J.

Tak pewnie będzie, ale czy to źle? Viatoll jest bardzo wygodnym narzędziem...
Ps. Przy przejechaniu pieszego zwykle poduszki nie strzelają, więc nadal będą uciekać. Przy stłuczce często nie ma jak uciekać, bo koła zniszczone...
T.

Data: 2018-03-27 15:19:07
Autor: J.F.
eCall
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5aba117b$0$1008$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak jedziesz po platnej autostradzie, to pewnie bardzo wygodnym.

Jak jedziesz po bezplatnej, to MF juz tam mysli - mamy takie wygodne narzedzie ...

J.

Data: 2018-03-27 17:16:29
Autor: Poldek
eCall
W dniu 2018-03-27 o 15:19, J.F. pisze:
[...]

Jak wiadomo bezpłatne autostrady są budowane z darmowego asfaltu i betonu przez pracujących społecznie i za darmo robotników. Robią to maszynami, które dostali w prezencie od św. Mikołaja, na gruncie, który spadł z nieba w gratisie. Utrzymaniem bezpłatnych autostrad zajmują się pracujący nieodpłatnie pracownicy, jeżdżący gratisowymi samochodami chodzącymi na bezpłatną oczywiście benzynę.

Data: 2018-04-06 17:05:11
Autor: Budzik
eCall
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

Post równie wartosciowy jak twoja porada co kupic fieste czy hyundaia - nie zxnam sie ale napisze...

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2018-03-27 20:15:46
Autor: kk
eCall
W dniu 2018-03-27 o 17:16, Poldek pisze:
[...]

A jak do swojego sracza idziesz to też wrzucasz monetę czy może jakoś inaczej to rozwiązałeś ?

Data: 2018-03-27 21:00:18
Autor: Poldek
eCall
W dniu 2018-03-27 o 20:15, kk pisze:
[...]

Sracz mam oczywiście za darmo, bo dostałem od św. Mikołaja w prezencie grunt, na którym jest on zbudowany. Potem w gratisie przyjechały cegły, cement, gratisowa muszla, rury darmowe, krany i umywalka darmowe (prezent od społeczeństwa), ciepła woda jest bezpłatna, a zimna gratis, a odbiór nieczystości, podobnie jak papier toaletowy przysługuje mi bezpłatnie.

Data: 2018-03-27 21:08:03
Autor: kk
eCall
W dniu 2018-03-27 o 21:00, Poldek pisze:
[...]

To jeszcze raz, wrzucasz monetę za każdym razem czy jakoś inaczej to rozwiązałeś ?

Data: 2018-03-27 21:25:29
Autor: Poldek
eCall
W dniu 2018-03-27 o 21:08, kk pisze:
[...]

Inaczej -> wszystko gratis.

Data: 2018-03-27 21:28:14
Autor: kk
eCall
W dniu 2018-03-27 o 21:25, Poldek pisze:
[...]

Dobrze wiemy, że nie gratis, ale myta na takiej drodze nie płacimy. I taki powinien być standard. Bo wyobraźmy sobie, że za chodzenie po chodniku też trzeba płacić.

Data: 2018-03-28 17:53:49
Autor: Mateusz Bogusz
eCall
W dniu 27.03.2018 o 21:28, kk pisze:
Bo wyobraźmy sobie, że za chodzenie po chodniku też trzeba płacić.

Ale Ty pewnie więcej chodzisz ode mnie, to dlaczego ja mam płacić za Twoje chodzenie? ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-03-30 22:00:06
Autor: Poldek
eCall
W dniu 2018-03-27 o 21:28, kk pisze:
[...]

Wyobraźmy sobie, że zostałeś zatrudniony do budowy drogi i potem jej utrzymania w należytym stanie. Oczywiście bez wynagrodzenia.

Data: 2018-03-31 08:18:59
Autor: Mateusz Bogusz
eCall
W dniu 30.03.2018 o 22:00, Poldek pisze:
Wyobraźmy sobie, że zostałeś zatrudniony do budowy drogi i potem jej utrzymania w należytym stanie. Oczywiście bez wynagrodzenia.

Ja nie muszę sobie wyobrażać. Dom stał pierwszy, po czym zrobili mi drogę i chodnik z mojej strony. Myślisz że za odśnieżanie i sypanie piachem ktoś mi płaci? Już po pierwszych śniegach, strażnicy podjechali i przypomnieli o obowiązakach.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-03-27 18:25:49
Autor: z
eCall
W dniu 2018-03-27 o 11:40, T. pisze:
Tak pewnie będzie, ale czy to źle? Viatoll jest bardzo wygodnym narzędziem...

Tak drobnymi kroczkami jesteśmy przyzwyczajani do inwigilacji w coraz większym stopniu.
A tyle jest lamentów że w Polsce "wadza" niedemokratyczna i chce trzymać biedny uciśniony naród za mordę. :-)

eCall