eCard i debetówka AliorSync

Data: 2012-06-20 11:05:28
Autor: Michal Pl
eCard i debetówka AliorSync
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....

Data: 2012-06-20 21:07:57
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....

O to chodzi. Karta ma cashback 5% ale nie da się z niej skorzystać :)

Data: 2012-06-20 12:12:27
Autor: Michal Pl
W dniu środa, 20 czerwca 2012 21:07:57 UTC+2 użytkownik Pan Sowa napisał:
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
> Czy osoby, kt�re maj� ju� debet�wk� z Synca, pr�bowa�y p�aci� przez eCard? Mi odrzuca wszelkie p�atno�ci....

O to chodzi. Karta ma cashback 5% ale nie da siďż˝ z niej skorzystaďż˝ :)

Nie próbowałem naciągnąć 25tys, chciałem zapłacić za doładowanie(5zł) na blue.pl, ponieważ Płacę z Alior Sync  jeszcze nie ma.....

Data: 2012-06-20 21:34:03
Autor: osa
eCard i debetówka AliorSync
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....

Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.

Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...

Data: 2012-06-20 22:00:30
Autor: osa
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
W dniu 2012-06-20 21:34, osa pisze:
[...]

Próbuję zgłosić problem na czacie wirtualnego oddziału:

JA: Czy oznacza to, że zgłoszenie problemu w tym kanale komunikacji jest bezskuteczne i bez infolinii bank nie zajmie się problemem?

BANKIER: Nie, poprzez kanał chat nie ma technicznej możliwości zgłoszenia takiej dyspozycji.

JA: Czy to oznacza że bankier nie może zgłosić problemu technicznego?

BANKIER: Aby zgłosić problem techniczny należy wypełnić formularz zgłoszeniowy który jest dostępny tylko w kanale Infolinii lub Wirtualnego Oddziału.

JA: Aha.. a ja byłem przekonany że właśnie korzystam z Wirtualnego Oddziału... w takim razie jak się z nim połączyć?

BANKIER: Aby połączyć się z konsultantem w Wirtualnym oddziałem proszę o wybranie opcji Rozmowa Video lub Rozmowa Audio.

Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując dwóch :P )

Data: 2012-06-21 00:12:16
Autor: TrzyLinie
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)

Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując dwóch :P )

Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

Data: 2012-06-21 02:20:05
Autor: Krystek
W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze:
[...]

"Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-21 23:31:00
Autor: krzysztofsf
On 21 Cze, 02:20, Krystek <spamt...@krystek.art.pl> wrote:
> [...]

> lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

"Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;)

Ciekawe czy sync sie reklamuje jako bank nieobslugujacy
niepelnosprawnych - gluchoniemych, z wadami sluchu czy mowy?

Ta dyskryminacje mozna gdzies zaskarzyc?

Data: 2012-06-21 07:53:32
Autor: Adam
TrzyLinie <trzylinie@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić,
użyj pozostałych środków komunikacji.

Data: 2012-06-21 08:53:00
Autor: TrzyLinie
> [...]

> na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić,

Nie, nie, nie, odmawiam :) Ja złożyłem reklamację, kanałem doradzonym
na czacie. 30 dni i takie tam... No chyba, że czytają pbb i łaskawie
przeczytają :)

Data: 2012-06-21 08:52:30
Autor: a...mx
TrzyLinie wrote:

[...]

Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot. oferty czekam 6 dzień :-)

Data: 2012-06-21 00:05:24
Autor: Krzysiek
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 08:52:30 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot. oferty czekam 6 dzień :-)

w aliorze kiedys pisalem to tez na wewnetrzne nie odpowiedzieli.
a w Polbanku szybciutko, tego samego dnia.
i kto tu jest 1/2bankiem? :P

Data: 2012-06-21 21:38:55
Autor: T.F.
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
"TrzyLinie" ...

Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio

potwierdzam.

ps:
zadzwonilem. mowie, ze czekam juz 4 dni
odpowiedz: "prosze czekac dalej"

--
T.F.

Data: 2012-06-21 09:15:04
Autor: pI
eCard i debetówka AliorSync
Wed, 20 Jun 2012 11:05:28 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, Michal Pl
napisał(a):

Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....

Oczywiście nie działa, ale karta ładna ładna ;) Ktoś probował w punkcie
stacjonarnym karty lub naklejki? --
pI

Data: 2012-06-21 09:31:22
Autor: Ebald
napisał(a):

Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca,

A czy jest jakiś limit gotówkowy na 3 płatności kartą by dostać drugie 50 zet?

Pozdrawiam
Ebald

Data: 2012-06-21 03:32:53
Autor: eisenberg
On 21 Cze, 09:31, Ebald <e...@icpnet.pl> wrote:
W dniu 2012-06-21 09:15, pI pisze:

A czy jest jakiś limit gotówkowy na 3 płatności kartą by dostać drugie
50 zet?

Mam nadzieję że nie, bo nigdzie o tym nie było. Wczoraj zrobiłem 3
transakcje w sumie za niecałe 10 zet

Data: 2012-06-21 10:44:16
Autor: Józef Gołaś
eCard i debetówka AliorSync
A jakim cudem wy już macie te debetówki Alior Synca

skoro bank ruszył 16-tego i powiedział mi bankier że karta w ciągu 14 dni

no to jakim cudem wy już macie te karty i jeszcze zdążyliście zrobic juz te
transakcje?  czy te karty kurierem idą w 1 dzień?

Data: 2012-06-21 09:43:18
Autor: Rafal M
On 21 Cze, 12:44, "Józef Gołaś" <joze...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

no to jakim cudem wy już macie te karty i jeszcze zdążyliście zrobic juz te
transakcje?  czy te karty kurierem idą w 1 dzień?

Konto zalozylem w czwartek, i dzisiaj, czyli rowno po tygodniu mam
karte.
Wyslali priorytetem Poczta Polska (list zwykly).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2012-06-21 12:22:17
Autor: Michal Pl
eCard i debetówka AliorSync
u mnie nadal eCard nie działa z debetówką Synca, wczoraj wysłałem zapytanie do pomocy eCarda i... mnie olali i nic nie odpisali....

Data: 2012-06-21 21:36:03
Autor: osa
W dniu 2012-06-21 21:22, Michal Pl pisze:
u mnie nadal eCard nie działa z debetówką Synca, wczoraj wysłałem zapytanie do pomocy eCarda i... mnie olali i nic nie odpisali....

Ja napisałem do Synca... z takim samym efektem ;) Przynajmniej klient wie gdzie jego miejsce...

Data: 2012-06-21 12:46:36
Autor: gregor
W dniu 2012-06-21 12:44, Józef Gołaś pisze:
[...]

karta szła normalnie pocztą co nie zmienia faktu, że faktycznie szybko się uwinęli z nadrukiem kart itd ...

gregor

Data: 2012-06-21 12:40:38
Autor: gregor

napisał(a):

[...]

Dali Ci już te 50 PLN ? ja na razie wykonałem 1 transakcję za kwotę 2,01 :)

gregor

Data: 2012-06-21 04:11:52
Autor: eisenberg
On 21 Cze, 12:40, gregor <gre...@szu.pl> wrote:

Dali Ci już te 50 PLN ? ja na razie wykonałem 1 transakcję za kwotę 2,01 :)

Przecież napisano wyraźnie, że po rozliczeniu transakcji. W Aliorze
trwa to 2-3 dni robocze. Może przed weekendem zdążą

Data: 2012-06-21 09:56:45
Autor: mohonk
pI <usenet@10g.pl> napisał(a):

Oczywiście nie działa, ale karta ładna ładna ;) Ktoś probował w punkcie
stacjonarnym karty lub naklejki?

Wczoraj płaciłem debetówką Synca w sklepie - płatność przeszła bez żadnego problemu.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-21 12:56:30
Autor: pI
eCard i debetówka AliorSync
Thu, 21 Jun 2012 09:56:45 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, mohonk
napisał(a):

pI <usenet@10g.pl> napisał(a):

Oczywiście nie działa, ale karta ładna ładna ;) Ktoś probował w punkcie
stacjonarnym karty lub naklejki?

Wczoraj płaciłem debetówką Synca w sklepie - płatność przeszła bez żadnego problemu.

W DotPay też mi właśnie transakcja przeszła (wczoraj nie chciała) w
eCard dziś inny komunikat niż wczoraj "Wystąpił problem z autoryzacją -
podany typ, numer karty, data jej ważności lub kod CVC2/CVV2 są
niewłaściwe."

--
pI

Data: 2012-06-21 17:24:52
Autor: osa
eCard i debetówka AliorSync
W dniu 2012-06-21 09:15, pI pisze:
Ktoś probował w punkcie stacjonarnym karty lub naklejki?

Dziś testowałem bankomat, POS chipowo i PayPass... o dziwo działa ;)
Wczoraj płaciłem na alledrogo i też przeszło. Tylko eCard nie chciał.

Data: 2012-06-22 09:16:11
Autor: Piotr
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a):
> [...]

Dziś testowałem bankomat, POS chipowo i PayPass... o dziwo działa ;)
Wczoraj płaciłem na alledrogo i też przeszło. Tylko eCard nie chciał.

Wczoraj płaciłem kartą w necie, doładowanie tel., przeszło bez najmniejszego problemu. Dzisiaj płatność w sklepiku kilku zł kartą jako PayPass i 2 krotnie odrzuciło, musiałem podać pin żeby zapłacić. Zadzwoniłem do synka i usłyszałem, że bank ma prawo wybrane transakcje weryfikować pin-em. Dziwne, ale ok. Pozdrawiam
Piotr

Data: 2012-06-22 02:26:54
Autor: Imiglikos
W dniu piątek, 22 czerwca 2012 11:16:11 UTC+2 użytkownik  Piotr napisał:
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a): > W dniu 2012-06-21 09:15, pI pisze:
> Wczoraj płaciłem na alledrogo i też przeszło. Tylko eCard nie chciał.

Pierwsza fizyczna płatność kartą zawsze musi być z wykorzystaniem PIN'u. Potem można lecieć bezstykowo. Dziwne, że na infolinii tego nie wiedzieli, źle o nich świadczy.

Data: 2012-06-22 11:35:13
Autor: gregor
W dniu 2012-06-22 11:16,  Piotr pisze:
[...]

U mnie podobnie ale pierwsza transakcja poszła z PINem
a kolejna PayPas na kwotę >2 zł nie udana musiałem wklepać PIN
kolejna w sklepie tej samej sieci PSS udana na kwotę 15 zł, czyli działa

gregor

Data: 2012-06-22 13:36:45
Autor: Michal Pl
eCard i debetówka AliorSync
Napisałem kolejnego mejla do eCardu z pytaniem, czemu nie lubią kart Synca, może teraz odpiszą...

Data: 2012-06-27 07:10:01
Autor: Michal Pl
W dniu piątek, 22 czerwca 2012 22:36:45 UTC+2 użytkownik Michal Pl napisał:
Napisałem kolejnego mejla do eCardu z pytaniem, czemu nie lubią kart Synca, może teraz odpiszą...

Dostałem odpowiedz z eCard i niby już ma działać (a nie mam na czym przetestować)

Data: 2012-06-28 07:35:13
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Wed, 27 Jun 2012 07:10:01 -0700 (PDT), Michal Pl napisał(a):

Dostałem odpowiedz z eCard i niby już ma działać (a nie mam na czym przetestować)

Potwierdzam, wczoraj przeszła autoryzacja.

AK

Data: 2012-07-02 10:51:49
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:f12fuj2scyhw.9hl3timn5vq4$.dlg40tude.net...
[...]

ile kosztuje ta ecard i w jakiej walucie mozna ja rozliczac?

Data: 2012-07-02 02:15:08
Autor: luc
eCard i debetówka AliorSync
On 2 Lip, 10:51, "Seba_Fan" <sebastiano2...@gazeta.skasuj-to.pl>
wrote:
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@inv.invalid> napisał w wiadomościnews:f12fuj2scyhw.9hl3timn5vq4$.dlg40tude.net...

> Potwierdzam, wczoraj przeszła autoryzacja.

> AK

ile kosztuje ta ecard i w jakiej walucie mozna ja rozliczac?

ROTFL

PS W wątku mowa jest o płaceniu kartą Alior Sync via system eCard...

pzdrwm
luc

Data: 2012-07-08 13:28:34
Autor: Seba_Fan

wrote:

> [...]

ROTFL

PS W wątku mowa jest o płaceniu kartą Alior Sync via system eCard...

a OK, mam tylko końcówkę wątku

eCard i debetówka AliorSync