Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   eCard i debetówka AliorSync

eCard i debetówka AliorSync

Data: 2012-06-20 21:34:03
Autor: osa
eCard i debetówka AliorSync
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....


Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.


Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...

Data: 2012-06-20 22:00:30
Autor: osa
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
W dniu 2012-06-20 21:34, osa pisze:
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez
eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności....


Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji.
Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem.
Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą.


Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć...


Próbuję zgłosić problem na czacie wirtualnego oddziału:


JA: Czy oznacza to, że zgłoszenie problemu w tym kanale komunikacji jest bezskuteczne i bez infolinii bank nie zajmie się problemem?

BANKIER: Nie, poprzez kanał chat nie ma technicznej możliwości zgłoszenia takiej dyspozycji.

JA: Czy to oznacza że bankier nie może zgłosić problemu technicznego?

BANKIER: Aby zgłosić problem techniczny należy wypełnić formularz zgłoszeniowy który jest dostępny tylko w kanale Infolinii lub Wirtualnego Oddziału.

JA: Aha.. a ja byłem przekonany że właśnie korzystam z Wirtualnego Oddziału... w takim razie jak się z nim połączyć?

BANKIER: Aby połączyć się z konsultantem w Wirtualnym oddziałem proszę o wybranie opcji Rozmowa Video lub Rozmowa Audio.


Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując dwóch :P )

Data: 2012-06-21 00:12:16
Autor: TrzyLinie
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)

Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując dwóch :P )

Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...


--


Data: 2012-06-21 02:20:05
Autor: Krystek
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze:
Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

"Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-21 23:31:00
Autor: krzysztofsf
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
On 21 Cze, 02:20, Krystek <spamt...@krystek.art.pl> wrote:
W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze:

> Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
> za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio
> lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

"Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;)


Ciekawe czy sync sie reklamuje jako bank nieobslugujacy
niepelnosprawnych - gluchoniemych, z wadami sluchu czy mowy?

Ta dyskryminacje mozna gdzies zaskarzyc?

Data: 2012-06-21 07:53:32
Autor: Adam
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
TrzyLinie <trzylinie@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić,
użyj pozostałych środków komunikacji.


--


Data: 2012-06-21 08:53:00
Autor: TrzyLinie
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)

> na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne...

Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić,
użyj pozostałych środków komunikacji.

Nie, nie, nie, odmawiam :) Ja złożyłem reklamację, kanałem doradzonym
na czacie. 30 dni i takie tam... No chyba, że czytają pbb i łaskawie
przeczytają :)

--


Data: 2012-06-21 08:52:30
Autor: a...mx
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
TrzyLinie wrote:


Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś
jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując
dwóch :P )

Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez
audio lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości
wewnętrzne...

Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot. oferty czekam 6 dzień :-)

Data: 2012-06-21 00:05:24
Autor: Krzysiek
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 08:52:30 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot. oferty czekam 6 dzień :-)

w aliorze kiedys pisalem to tez na wewnetrzne nie odpowiedzieli.
a w Polbanku szybciutko, tego samego dnia.
i kto tu jest 1/2bankiem? :P

Data: 2012-06-21 21:38:55
Autor: T.F.
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;)
"TrzyLinie" ...

Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka"
za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio

potwierdzam.

ps:
zadzwonilem. mowie, ze czekam juz 4 dni
odpowiedz: "prosze czekac dalej"

--
T.F.

eCard i debetówka AliorSync

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona