Data: 2012-06-20 21:34:03 | |
Autor: osa | |
eCard i debetówka AliorSync | |
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze:
Czy osoby, które mają już debetówkę z Synca, próbowały płacić przez eCard? Mi odrzuca wszelkie płatności.... Wystąpił błąd w połączeniu z systemem autoryzacji. Powodem błędu mogą być problemy z komunikacją z Twoim bankiem. Prosimy spróbować jeszcze raz lub dokonać płatności inną kartą. Ten synec jeszcze się musi trochę od tatusia nauczyć... |
|
Data: 2012-06-20 22:00:30 | |
Autor: osa | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
W dniu 2012-06-20 21:34, osa pisze:
W dniu 2012-06-20 20:05, Michal Pl pisze: Próbuję zgłosić problem na czacie wirtualnego oddziału: JA: Czy oznacza to, że zgłoszenie problemu w tym kanale komunikacji jest bezskuteczne i bez infolinii bank nie zajmie się problemem? BANKIER: Nie, poprzez kanał chat nie ma technicznej możliwości zgłoszenia takiej dyspozycji. JA: Czy to oznacza że bankier nie może zgłosić problemu technicznego? BANKIER: Aby zgłosić problem techniczny należy wypełnić formularz zgłoszeniowy który jest dostępny tylko w kanale Infolinii lub Wirtualnego Oddziału. JA: Aha.. a ja byłem przekonany że właśnie korzystam z Wirtualnego Oddziału... w takim razie jak się z nim połączyć? BANKIER: Aby połączyć się z konsultantem w Wirtualnym oddziałem proszę o wybranie opcji Rozmowa Video lub Rozmowa Audio. Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując dwóch :P ) |
|
Data: 2012-06-21 00:12:16 | |
Autor: TrzyLinie | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
Czyli czas wirtualnego oddziału nie jest w wirtualnym oddziale ;) Coś jak odwieczny problem jak zjeść ciastko i mieć ciastko (nie kupując dwóch :P ) Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka" za założenie konta - także zaproponowało mi zgłoszenie reklamacji przez audio lub wideo, na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne... -- |
|
Data: 2012-06-21 02:20:05 | |
Autor: Krystek | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze:
Żenada :-/ Przed chwilą czatowałem, zgłaszając brak premii z "ty i synka" "Gdybym chciał pogadać to bym poszedł do placówki" ;) K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2012-06-21 23:31:00 | |
Autor: krzysztofsf | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
On 21 Cze, 02:20, Krystek <spamt...@krystek.art.pl> wrote:
W dniu 2012-06-21 02:12, TrzyLinie pisze: Ciekawe czy sync sie reklamuje jako bank nieobslugujacy niepelnosprawnych - gluchoniemych, z wadami sluchu czy mowy? Ta dyskryminacje mozna gdzies zaskarzyc? |
|
Data: 2012-06-21 07:53:32 | |
Autor: Adam | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
TrzyLinie <trzylinie@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne... Psychologicznie może to działać, jeśli jednak chcesz coś naprawdę zgłosić, użyj pozostałych środków komunikacji. -- |
|
Data: 2012-06-21 08:53:00 | |
Autor: TrzyLinie | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
> na szczęście można złożyć reklamację przez wiadomości wewnętrzne... Nie, nie, nie, odmawiam :) Ja złożyłem reklamację, kanałem doradzonym na czacie. 30 dni i takie tam... No chyba, że czytają pbb i łaskawie przeczytają :) -- |
|
Data: 2012-06-21 08:52:30 | |
Autor: a...mx | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
TrzyLinie wrote:
Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot. oferty czekam 6 dzień :-) |
|
Data: 2012-06-21 00:05:24 | |
Autor: Krzysiek | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 08:52:30 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Wewnętrznych nikt chyba nie czyta - na odpowiedz na proste pytanie dot. oferty czekam 6 dzień :-) w aliorze kiedys pisalem to tez na wewnetrzne nie odpowiedzieli. a w Polbanku szybciutko, tego samego dnia. i kto tu jest 1/2bankiem? :P |
|
Data: 2012-06-21 21:38:55 | |
Autor: T.F. | |
Wirtualny oddział to nie jest wirtualny oddział ;) | |
"TrzyLinie" ...
potwierdzam. ps: zadzwonilem. mowie, ze czekam juz 4 dni odpowiedz: "prosze czekac dalej" -- T.F. |