eMakler vs. bossa

Data: 2010-06-06 21:44:43
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
Czy ktoś z szanownego grona polecić, który rachunek będzie lepszy dla osoby
zaczynającej swoją przygodę z giełdą. Planują kupić trochę akcji Taurona +
jeszcze trochę papierów innych spółek z branży szeroko pojętej energetyki,
ale nie wiem gdzie najlepiej zakotwiczyć.

przeczytałem to i owo na forum mBanku i opinie odnośnie działania eMaklera
są różne... o bossie przeważają pozytywne opinie. Ktoś pomoże dokonać
wyboru? Z góry dziękuję za pomoc.

Data: 2010-06-06 22:03:44
Autor: Robert
eMakler vs. bossa
Użytkownik "Pablo" <pablo@nospamplease.pl> napisał w wiadomości news:hugtrj$tth$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jak chcesz się bawić w kupowanie akcji na kilka dni lub dłużej, to emakler
Ci w zupełności wystarczy.

RM.

Data: 2010-06-06 22:42:20
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
"Robert" news:huguv8$1ld$1node1.news.atman.pl

Jak chcesz się bawić w kupowanie akcji na kilka dni lub dłużej, to emakler
Ci w zupełności wystarczy.

chcę kupić akcję kilku spółek z branży energetycznej (tauron, cez, pge itp.)
i traktować je jako taką swoistego rodzaju lokatę kapitału.

Data: 2010-06-06 22:17:57
Autor: george
eMakler vs. bossa

"Pablo" <pablo@nospamplease.pl> wrote in message news:hugtrj$tth$1usenet.news.interia.pl...
[...]

eMakler wystarczy do tego celu.

george

Data: 2010-06-06 22:40:55
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
"george" news:4c0c0278$0$2582$65785112news.neostrada.pl

eMakler wystarczy do tego celu.

OK dzięki. Akcje planuję kupić i zapomnieć przynajmniej na jakiś czas.

Data: 2010-06-06 23:54:29
Autor: Mroziu
eMakler vs. bossa
Pablo wrote:
"george" news:4c0c0278$0$2582$65785112news.neostrada.pl

eMakler wystarczy do tego celu.

OK dzięki. Akcje planuję kupić i zapomnieć przynajmniej na jakiś czas.

W bossie, konto w pakiecie żółtym masz też za darmo.

Mroziu

Data: 2010-06-07 11:17:01
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
"Mroziu" news:4c0c1908$1news.home.net.pl

W bossie, konto w pakiecie żółtym masz też za darmo.

wiem o tym i dlatego się pytam co lepsze.

Data: 2010-06-07 14:19:00
Autor: Mroziu
eMakler vs. bossa
Pablo wrote:
"Mroziu" news:4c0c1908$1news.home.net.pl

W bossie, konto w pakiecie żółtym masz też za darmo.

wiem o tym i dlatego się pytam co lepsze.

W takim razie bossa.

Mroziu

Data: 2010-06-07 20:11:25
Autor: george
eMakler vs. bossa

"Mroziu" <mroziu@hot.pl> wrote in message news:4c0ce3a6$1news.home.net.pl...
Pablo wrote:
"Mroziu" news:4c0c1908$1news.home.net.pl

W bossie, konto w pakiecie żółtym masz też za darmo.

wiem o tym i dlatego się pytam co lepsze.

W takim razie bossa.

jesli juz operuje z mBanku to bym sie nie trudził :)
poza tym niższa prowizja od akcji niż w bossa.pl
(poziom odciecia 5 pln vs 3 pln)

george

Data: 2010-06-07 03:32:12
Autor: aleks
eMakler vs. bossa
Pablo pisze:
"george" news:4c0c0278$0$2582$65785112news.neostrada.pl
OK dzięki. Akcje planuję kupić i zapomnieć przynajmniej na jakiś czas.

Hmm  najbliższym czasie to chyba trochę ryzykowna sprawa !

Data: 2010-06-07 11:32:41
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
"aleks" news:huhi8f$km7$1news.dialog.net.pl

> Hmm  najbliższym czasie to chyba trochę ryzykowna sprawa !

kwota niewielka, można stracić :)

Data: 2010-06-07 13:23:55
Autor: totus
eMakler vs. bossa
Pablo wrote:

"aleks" news:huhi8f$km7$1news.dialog.net.pl

 > Hmm  najbliższym czasie to chyba trochę ryzykowna sprawa !

kwota niewielka, można stracić :)

Je też ostatnio za niewielką kwotę kupiłem sad wiśniowy. To inwestycja długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

Data: 2010-06-07 13:42:09
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
"totus" news:huiksb$gcb$1inews.gazeta.pl

Je też ostatnio za niewielką kwotę kupiłem sad wiśniowy. To inwestycja
długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby
sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

za sad dałeś 2K PLN? :) bo ja właśnie tylę przeznaczam na zabawę w akcje i
jak stracę to tragedii nie będzie.

Data: 2010-06-07 15:13:03
Autor: totus
eMakler vs. bossa
Pablo wrote:

[...]

To mały sad. Cena zupełnie okazyjna. Kupiłem go od innego długoterminowego posiadacza, który go nie doglądał przez ostatnie 15 lat.

Data: 2010-06-07 15:23:58
Autor: skippy
eMakler vs. bossa

Użytkownik "totus"

To mały sad. Cena zupełnie okazyjna. Kupiłem go od innego długoterminowego
posiadacza, który go nie doglądał przez ostatnie 15 lat.

Ale ubezpieczyłeś chociaż, gdyby cały miał się pod ziemie zapaść, czy raczej nie ma takiej możliwości (zapadnięcia się tegoż)?

Data: 2010-06-07 15:40:32
Autor: totus
eMakler vs. bossa
skippy wrote:

Użytkownik "totus"

[...]

To jest inwestycja bezobsługowa i nie potrzeba dodatkowych zabiegów i kosztów. Zapewniano mnie, że wynik inwestycji jest w 100% pewny.

Data: 2010-06-07 15:45:00
Autor: skippy
eMakler vs. bossa

Użytkownik "totus"

Zapewniano mnie, że wynik inwestycji jest w 100% pewny.

Za darmo studenci prawa w ramach samopomocy obywatelskiej, czy pobrano prowizję?
W sumie głupie pytanie, bo obydwie mozliwości tak samo dobre.

Data: 2010-06-07 15:51:19
Autor: totus
eMakler vs. bossa
totus wrote:

skippy wrote:

Użytkownik "totus"

[...]

Aha. Mam drugą inwestycję w ramach dywersyfikacji portfela. Ten sposób poznałem od takiego pana co wyważa koła jak byłem w zakładzie wymienić oponę. Ale do rzeczy. Trzeba wziąć 1000,- PLN w banknotach po 50,-. Poukładać parami awers rewers do siebie. Zawinąć w rulonik o średnicy nie większej niż 1 cm wzdłuż dłuższego boku. Związać niebieską gumką-recepturką. Poprosić jakiegoś Piotra by podczas pełni księżyca wrzucił ten rulon do kosza na śmieci w parku o 0:00. Takiego Piotra można znaleźć przez internet, wtedy jest prowizja od tej operacji jest najniższa 0.39% nie mniej niż 5,-. Widać, że 2000,- się lepiej opłaca. Gra się nazywa piotruś. Po tygodniu w koszu banknoty 50,- zamieniają się na 100,-. Pewna sprawa.

Data: 2010-06-07 14:36:47
Autor: skippy
eMakler vs. bossa

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huiksb$gcb$1inews.gazeta.pl...
Pablo wrote:

> [...]

długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby
sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

Dlaczego akurat 5 lat?

Data: 2010-06-07 14:47:23
Autor: SERG
eMakler vs. bossa
W dniu 2010-06-07 14:36, skippy pisze:

Dlaczego akurat 5 lat?

Nie wiesz, wtedy się skończy Hossa.

Data: 2010-06-07 14:51:51
Autor: totus
eMakler vs. bossa

Pablo wrote:

> [...]

długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem
żeby sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

Za 5 lat idę na emeryturę i to taka inwestycja długoterminowa na emeryturę. Na wiśniach jest duże bicie zwłaszcza podczas gradu. Wszystko mam dobrze nieprzemyślane.

Data: 2010-06-07 14:56:37
Autor: skippy
eMakler vs. bossa

Pablo wrote:

> [...]

Dlaczego akurat 5 lat?

Za 5 lat idę na emeryturę i to taka inwestycja długoterminowa na emeryturę.

Jasne. Ważne jest uzasadnienie terminu w tej metodzie, to podstawa i punkt wyjścia.

Swoją droga to jednak jest jedna inwestycja, której nie trzeba doglądać.
Wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Data: 2010-06-07 15:50:10
Autor: stiopa
eMakler vs. bossa
Witaj totus,

W Twoim liście datowanym 2010-06-07 (13:23:55) czytam:

Je też ostatnio za niewielką kwotę kupiłem sad wiśniowy. To inwestycja
długoterminowa. Zapomnę o tym na następne 5 lat. Nawet nie ogrodziłem żeby
sobie nikt krzywdy nie zrobił. Zajrzę za 5 lat i zyski policzę.

Podoba mi się Twój plan.
Sam myślę pójść śladem ojca Majora Majora Majora.
Jego specjalnością była lucerna i żył z tego, że jej nie uprawiał.
Rząd płacił mu dobrze za każdy korzec lucerny, którego nie zebrał.
Im więcej lucerny nie uprawiał, tym więcej pieniędzy dostawał od rządu
i za każdy zarobiony grosz kupował ziemię, aby zwiększyć ilość nie uprawianej lucerny.
Dorobił się na tym majątku.

--
stiopa

Oklaski!. I chłopy też ok!.

Data: 2010-06-07 16:10:02
Autor: skippy
eMakler vs. bossa

Użytkownik "stiopa" <gruzinstiopaWNYKI@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55495536.20100607155010gazeta.pl...
[...]

No niestety opisałeś realny deal.
Ja juz kilka lat temu słyszałem, ze Włosi, Grecy i Hiszpanie obstawiają pola plastikowymi drzewkami, zeby foto z sat. wykazało odpowiednie uprawy.
Im większe pole, tym więcej kasy za nic (no prawie, taka proteza iles tam kosztuje jednorazowo).

No ale milion brzuchów urzędniczych w UE udawało chyba, ze tego nikt nie wie.
A mówi się, że Polak wszystkich wykoleguje.
No nie bardzo.

Data: 2010-06-07 11:31:24
Autor: Pat
eMakler vs. bossa
[...]

eMakler najlepszy. Mam od 3 lat.
http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html

Data: 2010-06-07 11:37:06
Autor: Pablo
eMakler vs. bossa
"Pat" news:4c0cbc68$0$2599$65785112news.neostrada.pl

eMakler najlepszy. Mam od 3 lat.
http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html

najlepszy bo zarabiasz na tym, że go otworzę z poziomu twojej strony -
naiwny czy co? :)
Do polityki z taką gadką, mi chodzi o konkrety, których ty niestety nie
prezentujesz.
Dzięki tobie otworzę konto w bossa. Dziękuję.

Data: 2010-06-07 11:54:35
Autor: marfi
eMakler vs. bossa
Użytkownik "Pablo" <pablo@nospamplease.pl> napisał w wiadomości news:huienv$qob$1usenet.news.interia.pl...
[...]

  Jeżeli masz konto w mBanku to głupi pomysł, jeżeli nie to zwróć ew. uwagę na koszty przelewów.

--
marfi

Data: 2010-06-07 03:51:52
Autor: macieks
eMakler vs. bossa
On 7 Cze, 11:54, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

  Jeżeli masz konto w mBanku .............

--
marfi

To jest chyba najlepsze kryterium. Masz tam zwykły rachunek, to
otwieraj eMaklera.
Przy takiej grze (kupno akcji jako lokata) nic więcej do szczęścia nie
potrzeba.

eMakler vs. bossa