ePUAP

Data: 2014-07-20 10:01:23
Autor: mx
ePUAP

> bezpłatny podpis elektroniczny honorowany przez US oraz ZUS

I nic! "Ch.., du.. i kamieni kupa". To "półPiS" nie podpis.
Mam już trzy lata. Trochę w ZUS-ie można pogrzebać i nic więcej. Teoretycznie możesz każdą sprawę w każdym urzędzie załatwić, a faktycznie jak próbujesz to okazuje się, że taki wniosek możesz złożyć aż w 2 gminach w Polsce (zależy od sprawy). W wysłaniu PIT-a też nie pomoże. Konfident BONI miliony wydał, a działa jak wszystko w POlszy. Dobrze że chociaż w pysk zarobił.

Data: 2014-07-20 10:45:28
Autor: Robert Tomasik
ePUAP
Użytkownik "mx" <mx1@os.pl> napisał w wiadomości news:53cb7753$0$2378$65785112news.neostrada.pl...

> bezpłatny podpis elektroniczny honorowany przez US oraz ZUS
I nic! "Ch.., du.. i kamieni kupa". To "półPiS" nie podpis.

A co chciałeś załatwić, czego Ci się w ten sposób załatwić nie dało? Bo ja na razie nie natrafiłem na taką sprawę. W ostateczności składasz wniosek do organu przełożonego i on sobie to przekazuje.

Data: 2014-07-20 11:36:58
Autor: mx
ePUAP
On 20/07/2014 10:45, Robert Tomasik wrote:

[...]

Np. "Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu oraz przedłużenie lub skrócenie okresu czasowego wycofania pojazdu z ruchu"

Dostępne AŻ w 25 powiatach (na ponad 300, w zasięgu ok. 3% "OBYWATELI"), głównie Katowice z przyległościami!

Może odwróćmy pytanie? Co Ty albo inni załatwili przez ePUAP?

Data: 2014-07-20 11:40:33
Autor: Pete
ePUAP
W dniu 2014-07-20 10:45, Robert Tomasik pisze:
> [...]

ja na razie nie natrafiłem na taką sprawę. W ostateczności składasz
wniosek do organu przełożonego i on sobie to przekazuje.

To ja wymienię:
urząd miasta
1. Wniosek o zezwolenie na wycięcie drzewa.
Powiat
2. Wniosek o wypis i wyrys
US
3. Zaświadczenie o kwocie zapłaconego podatku.

100% (nie)skuteczności w moim przypadku.

--
Pete

Data: 2014-07-20 11:48:16
Autor: Robert Tomasik
ePUAP
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:lqg2qb$jmn$1node2.news.atman.pl...
> [...]

US
3. Zaświadczenie o kwocie zapłaconego podatku.

100% (nie)skuteczności w moim przypadku.

Ja skutecznie złożyłem wniosek o wycięcie drzewa.

Jeśli czegoś nie ma na liście, to wysyłasz jako ogólne pismo.

Data: 2014-07-20 12:35:56
Autor: Pete
ePUAP
W dniu 2014-07-20 11:48, Robert Tomasik pisze:
> [...]

Ja skutecznie złożyłem wniosek o wycięcie drzewa.

Jeśli czegoś nie ma na liście, to wysyłasz jako ogólne pismo.

'Nie znaleziono informacji o możliwości załatwienia sprawy we wskazanej miejscowości'

Rzeczywiście, komunikat podpowiada o takiej możliwości :P

--
Pete

Data: 2014-07-20 11:48:26
Autor: mx
ePUAP
On 20/07/2014 11:40, Pete wrote:
> [...]

US
3. Zaświadczenie o kwocie zapłaconego podatku.

100% (nie)skuteczności w moim przypadku.

Jeszcze lepszy przykład:

"Udostępnianie danych z operatu ewidencyjnego"

Trzy "metropolitalne" powiaty - Gryfice, Lubliniec i Mońki:

POWIATOWY OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTO... 72-300 GRYFICE UL. DWORCOWA 23.
STAROSTWO POWIATOWE W LUBLIŃCU 42-700 Lubliniec (miasto) ul. Paderewskiego 7
URZĄD MIEJSKI W MOŃKACH 19-100 MOŃKI UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 5A

Ja nawet złożyć żadnego wniosku nie mogę, mój grodzki powiat, nie załatwia ŻADNEJ sprawy przez ePUAP.

Data: 2014-07-20 11:54:54
Autor: mx
ePUAP
On 20/07/2014 11:00, Budzik wrote:> Użytkownik mx mx1@os.pl ...

> Akurat pita to mozna wysłac bez epuapu i działa to swietnie.

OK, też wysyłam. Ale dlaczego zamiast kwoty z ub. roku, nie mogę użyć "zaufanego???" podpisu.
Podobnie w NFZ, do założenia konta ePUAP-a nie wykorzystasz.

Data: 2014-07-20 11:42:33
Autor: Budzik
ePUAP
Użytkownik mx mx1@os.pl ...

> Akurat pita to mozna wysłac bez epuapu i działa to swietnie.

OK, też wysyłam. Ale dlaczego zamiast kwoty z ub. roku, nie mogę użyć "zaufanego???" podpisu.

Dobre pytanie! Powinno się dać.
Ale to raczej niedoróbka a nie jakaś gigantyczna wada?

Data: 2014-07-20 12:03:21
Autor: Robert Tomasik
ePUAP
Użytkownik "mx" <mx1@os.pl> napisał w wiadomości news:53cb91ee$0$2163$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Podobnie w NFZ, do założenia konta ePUAP-a nie wykorzystasz.

Celna uwaga. A próbował ktoś zaufanym profilem wystąić do NFZ czy US o autoryzację?

Data: 2014-07-20 12:22:47
Autor: mx
ePUAP
On 20/07/2014 12:03, Robert Tomasik wrote:

Celna uwaga. A próbował ktoś zaufanym profilem wystąpić do NFZ czy US o
autoryzację?

A jak spróbować, gdy ePUAP takich możliwości nie dopuszcza, o PIT-ach ani słowa? Coś tam o podatku od nieruchomości i leśnym jest:

"Ustalenie podatku od nieruchomości od osób fizycznych"

GMINA GŁUSK, MIASTO ALEKSANDRÓW KUJAWSKI, URZĄD GMINY Ornontowice (wieś) i URZĄD MIEJSKI W CHEŁMKU.

No, właściwie Polska cała.

Data: 2014-07-20 12:37:36
Autor: Pete
ePUAP
W dniu 2014-07-20 12:22, mx pisze:
[...]

Bo PIT to oddzielne królestwo Księcia Szczurka. Oni mają własny patent na autoryzację

--
Pete

Data: 2014-07-20 13:38:42
Autor: Robert Tomasik
ePUAP
Użytkownik "mx" <mx1@os.pl> napisał w wiadomości news:53cb9878$0$2367$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A da się pismo do Naczelnika Urzędu Skarbowego wysłać?

Data: 2014-07-20 11:42:33
Autor: Budzik
ePUAP
Użytkownik mx mx1@os.pl ...

W wysłaniu PIT-a też nie pomoże.

Piszesz to na wszystkich grupach?
PIT można wysłać bez ePuap i działa to świetnie!

Data: 2014-07-20 13:57:36
Autor: mx
ePUAP
On 20/07/2014 13:42, Budzik wrote:
Użytkownik mx mx1@os.pl ...

W wysłaniu PIT-a też nie
pomoże.

Piszesz to na wszystkich grupach?

Nie, tylko tutaj. Alf/red/ o ePUAP wspomniał, ja tylko wątek wydzieliłem. Dla mnie, jak dla Eneuela wszystko z kasą, bankiem i biznesem się kojarzy ;)

Data: 2014-07-20 14:00:07
Autor: Budzik
ePUAP
Użytkownik mx mx1@os.pl ...

W wysłaniu PIT-a też nie
pomoże.

Piszesz to na wszystkich grupach?

Nie, tylko tutaj. Alf/red/ o ePUAP wspomniał, ja tylko wątek wydzieliłem. Dla mnie, jak dla Eneuela wszystko z kasą, bankiem i biznesem się kojarzy ;)

A to sorry.
Kojarzyłem ten sam wpis z dwóch różnych miejsc :)

Data: 2014-07-21 08:26:36
Autor: lolekanabolek
ePUAP
W dniu 2014-07-20 10:01, mx pisze:
> [...]

a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-21 08:28:53
Autor: Kamil Jońca
ePUAP
lolekanabolek <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> writes:

a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego
epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

Jakieś cuda się przez weekend dzieją.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-07-21 09:55:42
Autor: mx
ePUAP
"Kamil "Jońca""  wrote
a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego
epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

Jakieś cuda się przez weekend dzieją.
KJ

Wczoraj działało, dzisiaj eDUPA (dla wrażliwych ePUPA)!

Data: 2014-07-21 12:11:04
Autor: lolekanabolek
ePUAP
W dniu 2014-07-21 09:55, mx pisze:
"Kamil "Jońca""  wrote
[...]

i kamieni kupa :P

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-21 15:33:07
Autor: Borys Pogoreło
ePUAP
Dnia Mon, 21 Jul 2014 09:55:42 +0200, mx napisał(a):

Jakieś cuda się przez weekend dzieją.

Wczoraj działało, dzisiaj eDUPA (dla wrażliwych ePUPA)!

Ze dwie godziny temu było OK

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-07-21 21:38:38
Autor: Robert Tomasik
ePUAP
Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:53ccb29c$0$2160$65785112news.neostrada.pl...

a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

Mnie w tej chwili też wywala jakiś błąd.

Data: 2014-07-21 22:23:03
Autor: osa
ePUAP
W dniu 2014-07-21 21:38, Robert Tomasik pisze:
> [...]

a tak o propo, możecie się dzisiaj zalogować do tego śmiesznego
epuapu?? Bo mi ciągle błąd wywala

Mnie w tej chwili też wywala jakiś błąd.

Od niedzieli nie mogę użyć opcji przypomnienia hasła - albo błąd albo timeout. Na szczęście wniosek można wysłać i podpisać bezpośrednio na pue.zus.pl.

ePUAP