ePUAP a Urzędy Skarbowe

Data: 2011-12-28 20:25:39
Autor: ja
ePUAP a Urzędy Skarbowe

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jcsi75$pd5$1@news.icm.edu.pl...

Witam

Co to jest ePUAP to chyba nie muszę tłumaczyć. Co to jednak konkretnie
robi, to chyba musicie mi wytłumaczyć. [..]).

-- Tak skrótowo:
Koszt realizacji ePUAP wyniósł około 32 mln zł.
Ważne: Już mamy 26225 profili zaufanych (co daje . 1200 / SZT, kwalifikowany jest tańszy troszeczkę)
Ale do Premiera nie napiszesz :(
Do starosty nie napiszesz (mojego na pewno)
Do wojewody (kilku się wyłamało), ale ogólnie to nie
Do W-ce Premiera (oj  lubimy nowe technologie) jakoś nie widzę
Ale do skarbówki napiszesz, profil zaufany też tam załatwisz.
Tylko spróbuj tam coś znaleźć.

CEzarys

Data: 2011-12-29 17:10:08
Autor: Maciek
ePUAP a Urzędy Skarbowe
W dniu 2011-12-28 20:25, ja pisze:
[...]
Muszę przyznać, że interfejs tego dziadostwa jest wyjątkowo toporny i
tworzony chyba z myślą o urzędnikach, a nie obywatelach. No ale czego
wymagać przy takim budżecie :->

Maciek

ePUAP a Urzędy Skarbowe