ePUAP i korespondencja z urzędem

Data: 2013-02-20 10:10:41
Autor: Maciek
ePUAP i korespondencja z urzędem
Witam

Wysłałem pismo do urzędu X poprzez platformę ePUAP. Po tygodniu dzwonię
do urzędnika, który miał pismo otrzymać - nic nie wie. Dzwonię do biura
podawczego, podają mi numer do "kierownika". Dzwonię do kierownika,
odbiera sekretariat, przedstawiam sprawę i słyszę: "No tak, ja
widziałam, że coś doszło, bo do mnie przyszło zawiadomienie, ale co ja z
tym mam zrobić??? Tam się trzeba zalogować, a ja przecież nie podam
mojego nazwiska!".
No i teraz pytanie: dostałem Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia. Czy
mam uznać, że pismo doszło, czy raczej wyszła z tego raczej ePUPA? :-)
Drugie pytanie: o ile wiem, w ePUAPie pojawiają się te urzędy, które się

PS: Szczerze mówiąc korespondowałem już z różnymi urzędami przez w/w
platformę i wszystko było ok - to pierwszy przypadek całkowitej porażki :-)

Maciek

Data: 2013-02-20 01:57:55
Autor: Olgierd
W dniu środa, 20 lutego 2013 10:10:41 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

"No tak, ja
widziałam, że coś doszło, bo do mnie przyszło zawiadomienie, ale co ja z
tym mam zrobić??? Tam się trzeba zalogować, a ja przecież nie podam
mojego nazwiska!".

Dobre :)
No i teraz pytanie: dostałem Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia. Czy mam uznać, że pismo doszło, czy raczej wyszła z tego raczej ePUPA? :-)

Doszło, ale -- jak mawiał jeden z moich ćwiczeniowców na studiach -- "ma pan rację... i co z tego?" Skończy się albo tym, że będziesz donosił papier, albo skarżył się na bezczynność...

BTW osobiście założyłem konto w tym ustrojstwie po tym jak się okazało,
że policyjny serwer email blokuje korespondencję z Gógla... Teraz się okazało, że także z mojego pracowego serwera... policja prosi o informacje
ale serwer odwala...
Tom wczoraj złożył wniosek o naprawienie serwera (admina ;-) via ePUAP :) --
Olgierd
http://legeartis.org.pl

Data: 2013-02-20 10:39:12
Autor: Piotrek
On 2013-02-20 10:10, Maciek wrote:
No i teraz pytanie: dostałem Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia. Czy
mam uznać, że pismo doszło, czy raczej wyszła z tego raczej ePUPA? :-)

Możesz uznać, że doszło. A czy Twój kwit wywołał jakiekolwiek skutki prawne to już musisz sobie sam ocenić doczytując w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (art. 20b).

Piotrek

ePUAP i korespondencja z urzędem