ePUAP pisanie pism

Data: 2014-06-28 23:06:50
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
ePUAP pisanie pism
Mam takie pytanie, do tych co już kiedyś pisali coś do jakiejś instytucji
przez ePUAP.
Czy jak w mojej skrzynce na ePUAP pojawi sie odpowiedź na pismo, to dostaje
powiadomienie na email, że mam coś w skrzynce ?

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://grupy.3mam.net/

Data: 2014-06-29 02:06:29
Autor: Robert Tomasik
ePUAP pisanie pism
Użytkownik "Krzysztof kw1618 z Warszawy" <"adres na mojej www"> napisał w wiadomości news:1rcail4eb9yhq.roc2xroogp0g$.dlg40tude.net...
[...]

Musisz sobie ustawić powiadamianie. Moje dokumenty, skład dokumentów.

ePUAP pisanie pism