eService & długie rozliczania transakcji

Data: 2009-04-06 18:05:45
Autor: Valdi.Pavlack
eService & długie rozliczania transakcji
Witam.
Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest przyczyna, że eService potrafi
rozliczać jedną transakcję kartową nawet 7 dni (tyle czasu upływa od momentu
dokonania transakcji do czasu kiedy pieniądze "zejdą" z rachunku).
Oczywiście ten czas jest zależy od banku, którego kartą dokonywałem
transakcji i tak np. mBank - średnio 4 - 5 dni, getinbank - średnio 5 dni (i
uwaga - jedna transakcja została rozliczona po 17 dniach!!!), ING - 5 - 6
dni.
Długi czas rozliczania transakcji dokonywanych w terminalach eService jest
dla mnie tym bardziej dziwna, że np. dokonując transakcji w terminalu
Polcard czy Elavon pieniądze potrafią zostać ściągnięte z konta w przeciągu
maksymalnie 4 dni (kiedy transakcja wypada przed weekendem) a standardowo
jest to okres maksymalnie dwóch dni.

Pozdrawiam, dziękując za wszelaką pomoc.

eService & długie rozliczania transakcji