eWyciąg z Bank Zachodni WBK

Data: 2014-12-12 18:05:40
Autor: cef
eWyciąg z Bank Zachodni WBK
W dniu 2014-12-12 o 17:46, MARIUSZ pisze:
Jestem nowym posiadaczem firmowego konta WBK, potrzebuje co m-c robic
dokładne wyciągi z mojego konta. Udaje mi sie tylko przez okreslenie
miesiąca i odptaszenie żeby dpokazywał szczegóły operacji. ale moje
pytanie czy da sie wydrukowac eWyciąg, a jęsli tak to jak to się robi?

A nie wpada Ci sam do skrzynki pocztowej jako pdf?

Data: 2014-12-12 18:23:24
Autor: MARIUSZ
eWyciąg z Bank Zachodni WBK

Użytkownik "cef"

A nie wpada Ci sam do skrzynki pocztowej jako pdf?

no właśnie nie, nie mam w skrzynce żadnej wiadomości

eWyciąg z Bank Zachodni WBK