ebay + paypal + polbank = ki diabeł?

Data: 2009-03-27 12:45:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
ebay + paypal + polbank = ki diabeł?
Hello,

Właśnie usiłuję zapłacić w funtach szterlingach przez Paypal za zakupy
na ebayu kartą Polbanku. Efekt:

"W przypadku tej transakcji nie można użyć tej karty. Wybierz inne
źródło finansowania płatności lub dodaj do konta PayPal inną kartę
kredytową."

O co chodzi? Kartę Polbanku wyrobiłem sobie właśnie po to, by płacić
zagramanicą, a tu... niespodzianka. Ktoś wie o co chodzi?

--
MiCHA

Data: 2009-03-27 05:22:27
Autor: kl1
On 27 Mar, 12:45, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:

O co chodzi? Kartę Polbanku wyrobiłem sobie właśnie po to, by płacić
zagramanicą, a tu... niespodzianka. Ktoś wie o co chodzi?
Też mam problemy z płatnością kartą Polbanku ale w kraju: doładowania
na polpay.net
Wszystko inne jak na razie działa. Trochę dziwne.

Data: 2009-03-27 15:39:47
Autor: Lukasz, sq2dyl
ebay + paypal + polbank = ki diabeł?
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Hej!

[...]

Ja mam podczepionego pod PayPala Mastercarda z Polbanku i wszystko jest
ok. Robiłem kilka transakcji (ostatnia w lutym), ale może teraz są
jakieś problemy.

--
Łukasz

Data: 2009-03-27 16:38:17
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Lukasz, sq2dyl" <sq2dyl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqiofp$jm5$1news3.onet...
[...]

też nie miałem nigdy problemów z płatnościami
ale płaciłem zwykłą polbankową z pól roku temu

Data: 2009-03-28 12:16:06
Autor: Papkin
ebay + paypal + polbank = ki diabeł? - apel
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Hello,

Właśnie usiłuję zapłacić w funtach szterlingach przez Paypal za zakupy
na ebayu kartą Polbanku. Efekt:

ja tylko zwracam sie do waszych sumien.

Nie placcie paypalem w polskich sklepach online. Paypal posiada cholernie duza stawke prowizyjna. Znacznie wieksza niz polskie "klony" paypala. Na dodatek nie chce slyszec o negocjacjach cenowych a obroty mam czasami spore przez karty. Jakos z Polskimi firmami sie dogadalem, z nimi nie ma mowy.

Majac wybor zaplaty normalnie karta przez zaufane centra jak polcard, ecard, platnosci.pl, moneybookers = zorbcie transakcje tymi kanalami a nie paypalem. Cala prowizja jest wysylana za granice. Badzmy patriotami i wspierajmy polskie firmy (z wymienionych nie jest nia tylko moneybookers ale nie maja zlodziejskiej stawki).

Pisze to jako wlasciciel duzego sklepu internetowgo. Z musu mam tego paypala, dawno bym to wykasowal jakbyscie, Wy klienci, tego nie chcieli. Moze i wygodne ale nie patriotyczny jest PP :-(

Na dodatek - przypominam jak dlugi okres czasu uplynal paypalowi na dotarcie do Polski, olewali nas cieplym moczem przez wiele lat.

Data: 2009-03-28 13:25:53
Autor: Adam Sito
ebay + paypal + polbank = ki diabeł? - apel
Na dodatek - przypominam jak dlugi okres czasu uplynal paypalowi na dotarcie do Polski, olewali nas cieplym moczem przez wiele lat.

Moneybookers też nas olewa ciepłym moczem i to do dzisiaj. Bez powodu przetrzymywali mi kasę dwa miesiące po czym kazali zamknąć rachunek "za złamanie regulaminu". Jak zapytałem w czym go złamałem, to zero odpowiedzi. Dobrze że chociaż kasę oddali...
AS

Data: 2009-03-28 15:46:37
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Papkin wrote:
[...]

A co to ma wspólnego z powyższą sytuacją?

No, ale jak już o PP w Polsce mówimy, to ja nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek spotkał polski sklep, oferujący możliwość płatności przez PP. Zwykle są jakieś nasze wynalazki jak payu czy platnosci.pl :-)

--
MiCHA

Data: 2009-03-28 18:05:32
Autor: Bogdan B.
[...]

www.merlin.pl
Całkiem spory jest :-)

Data: 2009-03-31 23:18:58
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Bogdan B. wrote:

[...]

No dobra, ale to wprowadzili jakoś zupełnie niedawno. Ja zawsze płaciłem u nich przez eCard, a na początku - jak jeszcze eCarda nie było - używałem autoryzacji offline. :-)

--
MiCHA

ebay + paypal + polbank = ki diabeł?