Data: 2011-05-25 00:51:42 | |
Autor: AL | |
ech te amerykance | |
:)
zero regulowanego przeswitu i prosze: http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728 no i te 'super cienkie drzwi' robia wrazenie (ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi ) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2011-05-24 23:57:32 | |
Autor: Waldek Godel | |
ech te amerykance | |
Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
zero regulowanego przeswitu i prosze: Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed dojazdem do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która spokojnie przez próg przejechała. W momencie zahaczenia, przód auta wyraźnie opada. Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko wsunięte w nadkola - normalnie powinny być wysunięte, bo część ciężaru spoczęła na betonie, a tył działa jak dźwignia. Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma zawieszenie pneumatyczne. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-05-24 16:08:09 | |
Autor: JAM | |
ech te amerykance | |
On May 24, 6:57 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a): Trudno powiedziec. Te samochody robi malutka firma i oczywisci zadnych danych na temat tego pojazdu sie nie publikuje. On przypomina Cadillacka tyko z wygladu. Jest to pojazd specjalny, ciezko opancerzony, tak ze zadne seryjnie produkowane podwozie samochodu osobowego nie bylboy nawet w przyblizeniu zdolne sprostac obciazeniom. Podwozie ciezkiego trucka moze by sie nadawalo, ale raczje by nie pasowalo do sylwetki tego pojazdu. JAM http://marchel.home.comcast.net/~marchel/ |
|
Data: 2011-05-27 23:07:29 | |
Autor: Jacek | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomości news:120e54ef-3b88-434e-bb08-Trudno powiedziec. Te samochody robi malutka firma i oczywisci zadnych
danych na temat tego pojazdu sie nie publikuje. On przypomina Cadillacka tyko z wygladu. Jest to pojazd specjalny, ciezko opancerzony, tak ze zadne seryjnie produkowane podwozie samochodu osobowego nie bylboy nawet w przyblizeniu zdolne sprostac obciazeniom. Podwozie ciezkiego trucka moze by sie nadawalo, ale raczje by nie pasowalo do sylwetki tego pojazdu. -- -- -- -- -- -- -- -- -- - żeby Cie nie skłamać, gdzieś dzisiaj w Fakcie czytałem dane techniczne tego wózka: cadillack po max tuningu, 8 ton masy, silnika nie pamiętam, jakiś potwór pewnie, ale Vmax ograniczona do 100kmh, nadciśnieniowa instalacja powietrza itp. Moze ktoś zrobił skan Jacek |
|
Data: 2011-05-25 09:09:01 | |
Autor: szerszen | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ocsfsz40zoob$.dlg@lepper.institute.com... Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. mam identyczne wrażenie, że to nie próg, tylko awaria przedniego zawieszenia była powodem tej wtopy |
|
Data: 2011-05-25 10:11:30 | |
Autor: Massai | |
ech te amerykance | |
Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a): Z ta drobną różnicą że ma też znacznie większy rozstaw osi, co ma ogromne znaczenie. Przytarł ewidentnie. I dziadków też mamy taki próg, i sejem się przejeżdża z przytupem, a większy samochód musi wolniutko, żeby nie zabujać się na kołach, bo przytrze. W momencie zahaczenia, przód auta To też, ale wygląda że samo przytarcie brzuchem coś mu uszkodziło - słychać dość wyraźny huk w ułamek sekundy po przytarciu, jakby pękającego metalu. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-05-26 09:54:05 | |
Autor: yabba | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:irikki$q9b$1news.onet.pl...
Waldek Godel wrote: Na środku bramy widać kątownik w jezdni, o który opierają się skrzydła bramy. Podejrzewam, że urwał na nim jakiś wężyk ciśnieniowy od regulacji zawieszenia. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2011-05-26 13:35:17 | |
Autor: M1SLQ | |
ech te amerykance | |
Na środku bramy widać kątownik w jezdni, o który opierają się skrzydła bramy. Podejrzewam, że urwał na nim jakiś wężyk ciśnieniowy od regulacji zawieszenia. Podobno ten samochód powinien mieć możliwość kontynuowania jazdy nawet po wybuchu bomby pod nim... Pozdrawiam |
|
Data: 2011-05-27 00:18:42 | |
Autor: yabba | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:4dde3af6$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
Na środku bramy widać kątownik w jezdni, o który opierają się skrzydła bramy. Podejrzewam, że urwał na nim jakiś wężyk ciśnieniowy od regulacji zawieszenia. Możliwe, że wybuch by mu nie zrobił większych szkód, ale tam nie było bomby. :) -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2011-05-26 15:16:09 | |
Autor: szerszen | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irl0uq$3mk$1@inews.gazeta.pl... Podejrzewam, że urwał na nim jakiś wężyk ciśnieniowy od regulacji zawieszenia. dobre ;) zapominasz ze to auto antywszystko, tam jest płaska kewlarowa podłoga, nie ma prawa być żadnych wężyków, szczególnie takich które można urwać na byle krawężniku |
|
Data: 2011-05-26 15:20:23 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
ech te amerykance | |
On Thu, 26 May 2011 15:16:09 +0200, "szerszen" <szerszen@tlen.pl>
wrote: zapominasz ze to auto antywszystko, tam jest płaska kewlarowa podłoga, nie ma prawa być żadnych wężyków, szczególnie takich które można urwać na byle krawężniku Ale to ponoć nie był "cadillac one", ale pomocniczy wóz. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski Uwaga, uwaga! Wyprzedaż szafkowo-garażowa: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1496 |
|
Data: 2011-05-27 00:25:23 | |
Autor: yabba | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:irljqq$sfm$1news.task.gda.pl...
Jak widać przejazd przez bramę mu zaszkodził, więc projektant nie przewidział każdego uszkodzenia. Może podłoga kewlarowa składa się z płyt i kątownik w bramie trafił w miejsce łączenia płyt i wyrwał tylną płytę z mocowań, a ona uszkodziła wężyk lub zaworek schowany pod nią. Chyba testowali ten samochód tylko komputerowo, bez testów po polskich drogach. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2011-05-27 08:40:27 | |
Autor: szerszen | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irmk0f$d0k$1@inews.gazeta.pl... Jak widać przejazd przez bramę mu zaszkodził, więc projektant nie przewidział każdego uszkodzenia. a czemu zakładasz uszkodzenie, a nie przypadkową awarię? |
|
Data: 2011-05-27 07:34:24 | |
Autor: Massai | |
ech te amerykance | |
szerszen wrote:
Bo szansa że przypadkowa awaria nastapiła dokładnie w momencie gdy przytarł tym podwoziem jest nieporównanie niższa niż błąd konstrukcji? -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-05-27 12:35:33 | |
Autor: szerszen | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irnk60$a2f$1@news.onet.pl... Bo szansa że przypadkowa awaria nastapiła dokładnie w momencie gdy problem w tym że nie przytarł, jest drugi filmik kręcony kamerą z boku i widać, że w momencie kiedy mu się podwozie chowa, ma jeszcze prześwit, poza tym jakby przytarł, to by nie było huku uderzenia podwoziem o garba, bo by po prostu osiadł i tyle |
|
Data: 2011-05-27 09:02:00 | |
Autor: yabba | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:irnh0s$i4g$1news.task.gda.pl...
Masz rację, mógł to być przypadek. Więc niepotrzebnie obarczam winą projektanta. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2011-05-27 09:51:31 | |
Autor: M1SLQ | |
ech te amerykance | |
a czemu zakładasz uszkodzenie, a nie przypadkową awarię? A może to schowanie się kół było typową reakcją zawieszenia adaptacyjnego, w celu wypoziomowania auta? Pozdrawiam |
|
Data: 2011-05-27 12:36:04 | |
Autor: szerszen | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ddf5807$0$2439$65785112@news.neostrada.pl... A może to schowanie się kół było typową reakcją zawieszenia adaptacyjnego, w celu wypoziomowania auta? jest to jakaś koncepcja |
|
Data: 2011-05-27 09:21:43 | |
Autor: Artur Maśląg | |
ech te amerykance | |
W dniu 2011-05-27 00:25, yabba pisze:
(...) Jak widać przejazd przez bramę mu zaszkodził, więc projektant nie Sugerujesz, że Irlandczycy celowo zaimportowali fragment z okazji wizyty Obamy? |
|
Data: 2011-05-27 10:57:52 | |
Autor: yabba | |
ech te amerykance | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:irnjv7$ha6$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-05-27 00:25, yabba pisze: W Irlandii tylu Polaków. Może bramę robili nasi? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2011-05-25 07:05:45 | |
Autor: neoniusz | |
ech te amerykance | |
W dniu 11-05-25 00:51, AL pisze:
(ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi ) 8 ton, podobno ;) 6.2-6.6 litrowy diesel (zalezy od zrodla). http://c1.gas2.org/files/2009/01/cadillac_one.jpg |
|
Data: 2011-05-25 08:55:49 | |
Autor: news-gazeta | |
ech te amerykance | |
zero regulowanego przeswitu i prosze: ZauwaĹźcie, Ĺźe po tym jak przyciera podwoziem, przednie koĹa chowajÄ siÄ w nadkola. ChowajÄ , a nie wpadaja... Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2011-05-25 10:48:59 | |
Autor: J.F. | |
ech te amerykance | |
UĹźytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisaĹ w wiadomoĹci news:irhcpp$jpc$1inews.gazeta.pl...
zero regulowanego przeswitu i prosze: Obamowa musi widac pare kilogramow zrzucic :-) Ambitnie sie jakos zaklinowal. J. |
|
Data: 2011-05-25 15:43:38 | |
Autor: ATA | |
ech te amerykance | |