ech życie nie lubianego na wygnaniu

Data: 2010-09-06 14:37:09
Autor: Włodzimierz Kołacz
ech życie nie lubianego na wygnaniu

Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:i61sr6$idk$1@news.onet.pl...
Zapytałem wielu przewodników (instruktorzy PADI Divemastery PAdi) -
Zanurkujmy rano dla przyjemności - pod wodą wtedy jest bajkowo.
Noe zgłosił się NIKT.
Pytałem ich dlaczego? Odpowiedź -Nurkuję tylko jak muszę  i mi zapłacą
cokolwiek...
-- www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

No widzisz "myszczu ściemy" ja dziś całkiem lajtowego nureczka sobie
puściłem po krzakach 2,5 godzinki z aparatem foto. Ale z Tobą za żadne
pieniądze tego bym nie zrobił. Bo  stare przysłowie mówi że "lepiej z mądrym
stracić niż z głupim zyskać". Pewnie Twoi kumple myślą podobnie jak ja a tym
bardziej że oni już Cię znają.

Włodek

Data: 2010-09-06 08:06:39
Autor: Pszemol
"Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> wrote in message news:4c84e07c$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy chciałeś tym tekstem przekazać że Ty go jeszcze nie znasz ale już masz do niego uprzedzenia? :-)

Data: 2010-09-06 15:38:46
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i627ef.2c8.0@poczta.onet.pl...
[...]

Jak to go nie znam?! Znam i to z jak najgorszej strony zaprezentowanej tu na sekcie. To mi najzupełniej wystarczy. Bo nie lubię ludzi którzy stawiają siebie ponad innych nie mając po temu ani charyzmy, ani wiedzy ani żadnych innych przymiotów które dało by się tu poznać. Zresztą przemol sam w odpowiedzi do niego napisałeś słowa świetnie charakteryzujące tego osobnika.
On może kasować Ciebie zaś inni są be bo chcą kasy za swoje usługi!!.
Wiesz tzw. lait nurek robi się z kumplami lub ludźmi do których ma się jakąś sympatię. Jego "kumple po fachu" tego gościa traktują wyłącznie jako ich klienta. Widać swoją postawą tam w Sharm zasłużył sobie na takie traktowanie. Np takim postem szkalującym innych pracujących w tym zawodzie.

Ja wprawdzie nie pracowałem w Egipcie ale znam z pierwszej ręki relacje nt tego że wielu jeśli nie większość instruktorów, przewodników w wolnym czasie robi swoje nurkowania albo się uczą albo poprostu relaksują (bez kursantów czy prowadzonych pod wodą). Bo to jest dla nich ich kawałek życia które lubią robić i dlatego wylądowali w Egipcie. Ale nie lubią tego robić z Jasiem :-)
Pozdrawiam Włodek

ech życie nie lubianego na wygnaniu