eee wy młode leszcze ze scigacza

Data: 2016-03-20 18:25:05
Autor: Grzegorz Rogala
eee wy młode leszcze ze scigacza
W dniu 2016-03-20 o 13:30, Budyń pisze:
motogp sie oglada obowiazkowo, nie trzeba kraśc tresci nawet, dostępne za free na polsatsport.pl

od paru lat sie ze...biscie (to takie słowo do targetu) dzieje
zaniedługo start transmisji

b.

Moto3 jakMoto3 ale w Moto2 walek z ogloszeniem falstartu do prawie samego konca dla Morbideliego to malo fair sprawa.
Dawno nie widzialem zeby az tylu zawodnikow "sie pospieszylo"

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-03-20 14:01:21
Autor: Budyń
W dniu niedziela, 20 marca 2016 18:25:05 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]
Dawno nie widzialem zeby az tylu zawodnikow "sie pospieszylo"

moto3 od zawsze mi sie podobało - młode chłopaki zawsze walczą, nie ma jakiejs wielkiej taktyki, ogien od początku :) b.

eee wy młode leszcze ze scigacza