eee wy m這de leszcze ze scigacza

Data: 2016-03-20 05:30:33
Autor: Budy
eee wy m這de leszcze ze scigacza
motogp sie oglada obowiazkowo, nie trzeba kra軼 tresci nawet, dost瘼ne za free na polsatsport.pl

od paru lat sie ze...biscie (to takie s這wo do targetu) dzieje
zanied逝go start transmisji

b.

Data: 2016-03-20 18:25:05
Autor: Grzegorz Rogala
eee wy mode leszcze ze scigacza
W dniu 2016-03-20 o 13:30, Budy pisze:
[...]

Moto3 jakMoto3 ale w Moto2 walek z ogloszeniem falstartu do prawie samego konca dla Morbideliego to malo fair sprawa.
Dawno nie widzialem zeby az tylu zawodnikow "sie pospieszylo"

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-03-20 14:01:21
Autor: Budy
eee wy m這de leszcze ze scigacza
W dniu niedziela, 20 marca 2016 18:25:05 UTC+1 u篡tkownik Grzegorz Rogala napisa:
> [...]
Dawno nie widzialem zeby az tylu zawodnikow "sie pospieszylo"

moto3 od zawsze mi sie podoba這 - m這de ch這paki zawsze walcz, nie ma jakiejs wielkiej taktyki, ogien od pocz徠ku :) b.

eee wy m這de leszcze ze scigacza