efekt włażenia w dupę każdemu

Data: 2016-09-04 08:08:00
Autor: Chiron
efekt włażenia w dupę każdemu
Co o nas naprawdę myślą na zachodzie:

https://www.youtube.com/watch?v=rQwseIS8-ZU

--
Chiron

Data: 2016-09-04 08:17:15
Autor: u2
efekt włażenia w dupę każdemu
W dniu 2016-09-04 o 08:08, Chiron pisze:
Co o nas naprawdę myślą na zachodzie:

https://www.youtube.com/watch?v=rQwseIS8-ZU

--
Chiron

ja nie gram w grę world of tanks, ale w innych grach nie ma przyjaźni, jest wręcz wrogość, bo w grach chodzi o to aby wygrać, zniszczyć przeciwnika, najlepiej psychologicznie, bo skilla brakuje:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-04 08:18:21
Autor: Chiron

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57cbbc6e$0$15199$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale o innych nacjach tak nie mówią

--
Chiron

Data: 2016-09-04 08:21:38
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 08:18, Chiron pisze:
[...]

widać, że nigdy w nic nie grałeś, ja gram np. w counter-strike`a i tam dzieciaki wypisują i gadają podobne bzdury, bo im skilla brakuje

im więcej takiego hejtu to oznacza, że gracz hejtowany jest naprawdę dobry:)

Data: 2016-09-04 08:50:07
Autor: Chiron

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57cbbd76$0$646$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak ja się bawiłem z dzieciakami w wojnę, to każdy chciał być polskim żołnierzem, rzadko kto- rosyskim, ale nikt- niemieckim. No bo tak działł stereotyp, wpajany nam wtedy.
Wnioskuję, że takie negatywne stereotypy o Polakach są także efektem obróbki, jakiej tam są poddawani. Z kimś takim złym kojarzy im się Polak

--
Chiron

Data: 2016-09-04 08:53:11
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 08:50, Chiron pisze:
[...]

bynajmniej, dużo dzieciaków z Polski gra dobrze, ma skilla, więc są hejtowani przez tych, którzy skilla nie mają:)

btw otrzymanie tytułu 'cheater' i 'camper' to pochwała, a nie obelga:)

Data: 2016-09-04 10:47:12
Autor: Kviat
efekt włażenia w dupę każdemu
W dniu 2016-09-04 o 08:50, Chiron pisze:

Jak ja się bawiłem z dzieciakami w wojnę,

A trzeba było pomyśleć i kupić dzieciakom wrotki i rower, a nie bawić się z nimi w wojnę. Miałbyś mniej faszystów na ulicach teraz.

to każdy chciał być polskim
żołnierzem, rzadko kto- rosyskim, ale nikt- niemieckim. No bo tak działł
stereotyp, wpajany nam wtedy.

I przekazywany dalej przez rodziców bawiących się ze swoimi dziećmi w wojnę.

Wnioskuję, że takie negatywne stereotypy o Polakach są także efektem
obróbki, jakiej tam są poddawani. Z kimś takim złym kojarzy im się Polak

Wnioski z dupy.
Nienawiść do Polaków jest tam taka sama, jak Polaków do innych nacji.
W grach o tak dużej społeczności też się spotyka pseudopatriotów, kiboli, katotalibów i inne wszelkiej maści oszołomstwo plujące jadem na innych. Z dowolnego kraju.

Koleś z filmu zrobił kilka zdjęć z gry i wybrał tylko te, które mu pasują.
Po pierwsze, flaga przy nicku o niczym nie świadczy, możesz sobie przypisać dowolną. Po drugie, czemu nie pokazał screenów z gry, gdy to Polacy plują jadem nacjonalistycznym i rasistowskim?
Ten gościu twierdzi, że Polacy pięć lat temu wyzywali innych (inspirowani przez kogoś LOL:) tak jakby katotaliba trzeba było dodatkowo inspirować...)), a teraz już nie wyzywają... bzdura.

Po trzecie, gdyby się nauczył jakiegoś języka, to mógłby sobie porozmawiać z graczami z innych państw osobiście. Na TSach klanowych czy na czacie w grze. Ilość pseudopatriotów w innych krajach wcale nie jest wyższa niż u nas.
A jak już ktoś zaczyna bluzgi nacjonalistyczne podczas rozgrywki, to w większości są to właśnie Polacy (w większości, to nie znaczy, że zawsze). Koleś na zdjęciach pokazuje tylko fragmenty pyskówek... jak ktoś mieczem zaczyna to i mieczem obrywa. Proste jak budowa cepa.

Większość graczy to normalni ludzie, a popaprańców na ulicy też się spotyka. Ciekawe kto ich inspiruje i produkuje te pseudopatriotyczne koszulki, które teraz nawet na poczcie można kupić. Oni nawet nie plują na inne narodowości, oni głównie plują na swoich rodaków...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-09-04 11:10:26
Autor: Chiron

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości news:57cbdf90$0$649$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-04 o 08:50, Chiron pisze:

Jak ja się bawiłem z dzieciakami w wojnę,
A trzeba było pomyśleć i kupić dzieciakom wrotki i rower, a nie bawić się z nimi w wojnę. Miałbyś mniej faszystów na ulicach teraz.

Nie ze swoimi dzieciakami, tylko z innymi- jak_byłem_dzieckiem. Reszta twoich wniosków też do dupy
:-)

Powrotu do zdrowia życzę.

No cóż- nie mogę ci życzyć podobnie. Musiałbym uznać, że kiedyś byłeś zdrowy

--
Chiron

Data: 2016-09-04 14:49:41
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 11:10, Chiron pisze:
Nie ze swoimi dzieciakami, tylko z innymi- jak_byłem_dzieckiem.

teraz dzieciaki bawią się w wojnę przez internet:)

Data: 2016-09-04 11:47:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Kviat"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57cbdf90$0$649$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Nie gram aż tak dużo, ale jedyne nacjonalistyczne napierdzielanki spotkałem w Project Reality, walka odbywała się w chyba gdzieś w strefie Gazy, oczywiście Arabowie słodzili Żydom i na odwrót :-)

Data: 2016-09-04 11:53:08
Autor: Qrczak
efekt włażenia w dupę każdemu
Dnia 2016-09-04 08:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
[...]

Rozbawiłeś mi dzieciątko od samego ranka.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-09-04 15:23:39
Autor: Chiron

Użytkownik "Qrczak" <qr@qrnik.pl> napisał w wiadomości news:57cbef04$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No wreszcie coś pozytywnego!

--
Chiron

Data: 2016-09-04 12:21:48
Autor: Qrczak
efekt włażenia w dupę każdemu
Dnia 2016-09-04 08:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
Co o nas naprawdę myślą na zachodzie:

https://www.youtube.com/watch?v=rQwseIS8-ZU

To na pewno nie był prawdziwy Bruce Willis. Prawdziwy by napisał: Yippee ki-yay, motherfucker!

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Data: 2016-09-04 17:22:09
Autor: Chiron

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.vvoydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomości news:nqh201$rp7$1gioia.aioe.org...
Dnia Sun, 4 Sep 2016 08:08:00 +0200, Chiron napisał(a):

Co o nas naprawdę myślą na zachodzie:

https://www.youtube.com/watch?v=rQwseIS8-ZU

Co się dziwisz skoro krajem rządzi motłoch i oszołom. Pieprzenie
redaktorków o nienawiści całego świata (tu UK) do Polaków jest niczym innym
jak podsycaniem atmosfery o wrogu który czai się wszędzie. Stara
hitlerowsko-stalinowska metoda na "zjednoczenie" narodu wokół guru w tym
przypadku J.Kaczyńskiego. Nie dajcie się wciągnąć w gierki tej kremlowskiej
agentury.

--

Czyli: stawiasz tezę, że za śmiertelne pobicie Polaków w GB- za to tylko, że byli Polakami i mówili po polsku- odpowiada Kaczyński?

--
Chiron

Data: 2016-09-04 17:44:35
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 17:22, Chiron pisze:
Czyli: stawiasz tezę, że za śmiertelne pobicie Polaków w GB- za to
tylko, że byli Polakami i mówili po polsku- odpowiada Kaczyński?

bądź rozsądny hirek, a nie oszołom jak pajdak za to nie odpowiada ani Kaczor, ani krwawe gry komputerowe, tylko wychowanie:)

Data: 2016-09-04 17:57:30
Autor: Chiron

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:57cc41a3$0$658$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niedawno w GB rozpętano histerię. Mówiono o cudzoziemcach, którzy przyjechali tam po brytyjski socjal.Co ciekawe- nikt nie wspominał o Pakistańczykach, afrykańczykach- tylko mówiono o...Polakach! Czemuś wiedzieli, że nas nkt nie będzie bronił. W tym tonie pierdzielił też niejaki Nigel Farage- snujący przed angolami świetlaną przyszłość, jaką będą mieli, jak się z ich kraju pogoni cudzoziemców. No oczywiście nie wszystkich- chodziło tylko o Polaków. Czemu tak było? Może po prostu z politycznej poprawności? Nie wiem. Sam się spotykałem na forach z angolami, którzy na jakikolwiek argument wrzucali (czasem z google-translatora) formułkę, że socjal został wypracowany przez pokolenia Anglków- a my nie mamy prawa im go przeżerać. Oni naprawdę w to wierzyli- a zaczepiani o pakistanów i innych- nie chcieli dyskutować, odpowiadając po orwellowsku, ze to ich pokolenia wypracowały socjal, etc.
Pamiętaj, że ten naród po obronieniu ich przed Niemcami w czasie 2 Wojny organizował pogadanki sąsiedzkie dla Polaków po wojnie- mające ich zachęcić do powrotu do kraju. No owszem- nie byli całkiem niewdzięczni- oczernianemu przez nich bohaterowi spod Aarnhem, polskiemu generałowi- dali fuchę magazyniera.
Anglicy to naród, który w dużym stopniu odpowiada za większość działań wojennych w Europie- a może i na świecie. Myślę, że nie wolno nam o tym zapominać

--
Chiron

Data: 2016-09-04 17:59:00
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 17:57, Chiron pisze:
[...]

nie da się ukryć, że emigrantów z Polski jest najwięcej w UK, wyprzedzili nawet Hindusów, więc trzeba być głupcem, aby uważać, że nie będą mieli tam żadnych wrogów:)

Data: 2016-09-04 18:13:02
Autor: u2
efekt włażenia w dupę każdemu
W dniu 2016-09-04 o 18:10, andal pisze:
hindusi sa obywatelami GB automatycznie

krolowa zydowa musimiec nieograniczona ilosc niewolnikow

jak widać Hindusi nie chcą być niewolnikami, a emigrantów z Bolanda jest za dużo wiec UK wychodzi z jewropy:)

Data: 2016-09-04 18:55:03
Autor: Chiron

http://wyspaemigranta.co.uk/arka-zabila-polityczna-poprawnosc/

--
Chiron

Data: 2016-09-04 18:59:38
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 18:55, Chiron pisze:
[...]

hirek, polityczna poprawność to skutek, nie przyczyna, przyczyną jest wychowanie, a dlaczego takie wychowanie ? niby liberalne, a coraz więcej zakazów i nakazów:)

btw gdyby Arek miał pistolet, to by się obronił, ale wtedy sympatia "publik" byłaby po stronie jego ofiar:)

Data: 2016-09-04 19:30:56
Autor: Ghost
efekt włażenia w dupę każdemu

Użytkownik "anal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqhh1n$1h51$2@gioia.aioe.org...

krolowa zydowa

łojacie, głęboka "myśl" analna

Data: 2016-09-04 21:12:10
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 21:04, andal pisze:
On Sun, 04 Sep 2016 19:30:56 +0200, Ghost wrote:

Użytkownik "anal"  napisał w wiadomości grup

krolowa zydowa

łojacie, głęboka "myśl" analna

uderz w stol a zyd spod niego wylezie

nie dziwota, że żydki rządzą "przemysłem" porno w hameryce:)

Data: 2016-09-04 21:56:24
Autor: Ghost

Użytkownik "andal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqhr85$1u6$1@gioia.aioe.org...

On Sun, 04 Sep 2016 19:30:56 +0200, Ghost wrote:

Użytkownik "anal"  napisał w wiadomości grup

krolowa zydowa

łojacie, głęboka "myśl" analna

uderz w stol a zyd spod niego wylezie

odwróć głowę, za tobą też stoi

Data: 2016-09-04 18:10:57
Autor: u2
W dniu 2016-09-04 o 18:08, andal pisze:
On Sun, 04 Sep 2016 17:57:30 +0200, Chiron wrote:

Oni naprawdę w to wierzyli-
a zaczepiani o pakistanów i innych- nie chcieli dyskutować, odpowiadając
po orwellowsku, ze to ich pokolenia wypracowały socjal, etc.

nie lubia by im wypominac kolonie,

istotne, że dzięki temu maja kaskę, a nie potrzeba im biednych imigrantów z Bolanda, więc wychodzą z jewropy:)