efektowne pokonywanie zakrętu

Data: 2012-04-30 08:12:40
Autor: WIADRO
efektowne pokonywanie zakrętu
Data: 2012-04-30 17:24:08
Autor: AZ
efektowne pokonywanie zakrętu
On 04/30/2012 05:12 PM, WIADRO wrote:
ile maszyn trzeba rozbić by takie coś wyrzeźbić?
filmik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1000/

Zaraz tam rozbić. Trza dużo jeździć i powoli ogarniać temat. Ja już w pełni ogarniam uślizgi tyłu choć raz omało nie było hajsajda - na szczęście skończyło się na szlifie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-30 22:02:23
Autor: doomin13
efektowne pokonywanie zakrętu

....Ja już w
pełni ogarniam uślizgi tyłu ...

Artur
ZZR 1200

wrzuc jakis filmik, porownamy z tym crafarem :)))
moze byc z komorki :)

pozdr,
doomin13
smc660
vtr1000

Data: 2012-05-01 02:03:19
Autor: AZ
On 04/30/2012 10:02 PM, doomin13 wrote:
[...]

Nie ma co kręcić, też nie napisałem, że jestem pro jak ten gość
ale nie mam już odruchu panicznego z zamykaniem przepustnicy jak wyczuję uślizg tyłu a wręcz dla funu czasem odkręcam jeszcze bardziej bo da się to w dużym stopniu kontrolować, nawet w złożeniu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-30 22:04:48
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jnmaqp$vi6$1node2.news.atman.pl...
[...]

przy jakiej prędkości, bo na skrzyżowaniu VTX, który ma 160Nm to ja też ogarniałem :P

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Lublin II sprawny, zarejestrowany, skrzyniowy, ważne OC. 1500zł.

Data: 2012-05-01 02:05:35
Autor: AZ
On 04/30/2012 10:04 PM, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Nie patrzyłem bo generalnie nie jaram się tym, napewno nie jest to 160 km/h
ale też nie 30 km/h. Ogarnianie w sensie nie zamknięcie przepustnicy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-30 22:01:06
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości news:3084293.905.1335798760934.JavaMail.geo-discussion-forumsvbvx4...
ile maszyn trzeba rozbić by takie coś wyrzeźbić?
filmik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1000/

a te widziałeś?
http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

Data: 2012-05-02 01:04:56
Autor: WIADRO
efektowne pokonywanie zakrętu
a te widziałeś?
http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA

Rozstaw kół nie ten, i prędkość nieco inna.

Data: 2012-05-03 11:23:27
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości news:32566824.630.1335945896203.JavaMail.geo-discussion-forumsvbkk11...
a te widziałeś?
http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA
> http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA
Rozstaw kół nie ten, i prędkość nieco inna.

ale za to nie pojedynczy zakręt w kilku ujęciach..

Data: 2012-05-01 11:54:07
Autor: Marcin N
W dniu 2012-04-30 17:12, WIADRO pisze:
ile maszyn trzeba rozbić by takie coś wyrzeźbić?
filmik:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/April/apr2712-crafar-on-the-new-gsx-r1000/

Pytałem kiedyś chłopaka, który trenował na moich oczach stunt. Miał piąte miejsce w Polsce.

- Ile razy się wywróciłeś, żeby to umieć?
- Od pięciu lat codziennie się wywracam kilka razy.

Żeby nie być gołosłowny - wywrócił się przy mnie dwa razy.

Data: 2012-05-01 06:17:07
Autor: amos
On 1 Maj, 11:54, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:
Żeby nie być gołosłowny - wywrócił się przy mnie dwa razy.

Znaczy zrobil to, zeby zachowac twarz :)

W koncu po cos te klatki montuja.

--
amos

Data: 2012-05-07 08:48:06
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-01 11:54, Marcin N pisze:

- Ile razy się wywróciłeś, żeby to umieć?
- Od pięciu lat codziennie się wywracam kilka razy.

Żeby nie być gołosłowny - wywrócił się przy mnie dwa razy.

Jak sie nie psewrucis, to sie nie naucys - powiedzialby Rzako gdyby uzywal gwary.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

[...]