efektywne pranie tapicerki

Data: 2011-02-27 12:48:00
Autor: Yogi\(n\)
efektywne pranie tapicerki
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:4d6a3944$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
dopiero latem, w upały. Jaki detergent szanowni Grupowicze polecą?
Vanish do dywanów, albo działająca pianka - Upholstery foam z lidla. Sprawdziłem działa, chyba że masz wyjątkowo usyfioną (może trzeba użyć dwukrotnie).

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-02-27 13:36:44
Autor: M1SLQ
efektywne pranie tapicerki
Vanish do dywanów, albo działająca pianka - Upholstery foam z lidla. Sprawdziłem działa, chyba że masz wyjątkowo usyfioną (może trzeba użyć dwukrotnie).

Wyjątkowo usyfiona nie jest. Auto regularnie odkurzane, w środku myte plastiki itp ale ma już swoje 13 lat... A Vanish do dywanów który, bo z tego co się orientuję, to są płyny, proszki, pasty i pewnie jeszcze jakieś inne cuda. Tak na wszelki wypadek, bo najpierw sprawdzę tą piankę z lidla.

Dzięki, pozdrawiam!

efektywne pranie tapicerki