efektywne pranie tapicerki

Data: 2011-02-27 17:53:03
Autor: lukasz
efektywne pranie tapicerki
detailing pokazuje, że jednak się da...

Dysponuję pseudo-piorącym odkurzaczem Rainbow (funkcja prania to de facto psikanie z rurki), który można wykorzystać do odsysania wilgoci z foteli po ich upraniu, wiaderkiem z wodą i gąbkami. Prać zamierzam dopiero latem, w upały. Jaki detergent szanowni Grupowicze polecą?

znajomy mam myjnie i pierze tez tapicerke, mowil mi w tajemnicy ze wykorzystuje do prania srodek ktory usuwa owady z maski (to na mocne zabrudzenia) ;)
moze pojdz tym tropem

Data: 2011-02-27 18:24:33
Autor: M1SLQ
efektywne pranie tapicerki
znajomy mam myjnie i pierze tez tapicerke, mowil mi w tajemnicy ze wykorzystuje do prania srodek ktory usuwa owady z maski (to na mocne zabrudzenia) ;)

Tzn aktywną pianę?

Pozdrawiam

Data: 2011-02-27 19:00:03
Autor: lukasz
[...]

na mocno zabrudzona tapicerke uzywal do prania specyfiku do rozpuszczania owadow z maski, ale to  jakas odpowienia marka pewnie byla, szukalem teraz w internecie ale nic takiego nie znalazlem, po prostu taka jego metoda byla.

efektywne pranie tapicerki