efektywne pranie tapicerki

Data: 2011-02-27 21:39:21
Autor: Myjk
efektywne pranie tapicerki
M1SLQ napisal:

 Jaki detergent szanowni Grupowicze polecą?

Do odkurzacza używam Tenzi TexWash. http://sklepy.allegro.pl/i1442139957.html
Do prania dywanów jak i tapicerki.

Ogólnie Tenzi robi bardzo przyjemne preparaty:
http://mpg.na.allegro.pl/ Zwłaszcza Leader Clean i Leader Care sobie cenię.

Generalnie nie używaj Vaniszów itp. gówien bo to tylko maskuje brud i
wciera się go do środka. Tylko pranie odkurzaczem piorącym -- Rainbow
powinien się nadać. Ja zakupiłem sobie ostatnio do domu i auta Georga
:)
http://www.szorowarkitaniej.pl/obrazki/male/5621811.jpg
5x tańszy od Rainbowa, 2x tańszy od Karchera, a pierze o wiele lepiej i
ma super akcesoria -- to opinia kolegi posiadającego w/w. Ja dodam, że
odkurzaczem można sprzatać na mokro jaki i na sucho (worki). Są dwie
dysze do prania (mała do auta/foteli/łózek i duża do dywanów). Dysza do
mycia kafelków. Oprócz tego standardowe szczoty. Polecam.

--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player

efektywne pranie tapicerki