egzamin doradca podatkowy 7 maja 2009 - materia³y

Data: 2009-07-16 11:28:09
Autor: LuckyLuke
egzamin doradca podatkowy 7 maja 2009 - materia³y
Chcesz  sie szybko nauczyæ 1393 pytañ z 7 maja 2009 do egzaminu na
Doradce Podatkowego i go zdaæ ?

Jak mogê pomóc ?
=============Oferuje rewelacyjna baza danych Supermemo do nauczenia siê testów na
Egzamin na
Doradcê Podatkowego !
Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
zapamiêtywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy
harmonogram
przypomnieñ, szczególnie czêsto przypomina te pytania, z którymi
mia³e¶
najwiêcej problemów !
Czyli je¿eli nie umiesz odpowiedzieæ na pytanie np. 233 to ono bedzie
tak czêsto przypominane w¶ród innych, a¿ nauczysz siê na nie poprawnie
odpowiadaæ.

Nie musisz ¶lêczeæ nad ksi±¿kami - wystarczy przez 2 tygodnie
codziennie
rozwi±zywaæ testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny
a GWARANTUJÊ ¿e zdasz czê¶æ testow± !

¯eby udowodniæ ¿e to DZIA£A - Na maila wysy³am ZA DARMO wersje DEMO
- z 20 pytaniami - samemu zobaczysz jakie s± efekty nauki.

TESTY JAK DZIA£A SUPERMEMO s± tu:
http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/printversion_68913.html
http://www.supermemo.com/english/summary.htm

Jakie pytania zawiera baza ?
====================Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 7 maja 2009
CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW,
obowiazujace na egzaminach od wrze¶nia 2009

Jak± mam gwarancje ¿e odpowiedzi s± poprawne ?
===================================Moja ¿ona od 5 lat jest licencjonowanym dradc± podatkowym, który zda³
egzamin
korzystaj±c z tego programu i poniewa¿ musi byæ na bie¿±co z
przepisami to niejako przy
okazji jest na bie¿±co z pytaniami do egzaminu.
..

Ile to kosztuje ?
===========Wersja demo - NIC
W ksiêgarni rozwi±zania testów w wersji ksi±¿kowej(np. wydawnictwo
FORUM)
www.tax.pl kosztuj± PONAD 100 PLN
a u mnie za 150 PLN masz nie tylko rozwi±zania testów, ale i
ca³kowicie
nowy sposob nauki !

Widzia³em ¿e konkurencja oferujê bazê Supermemo za 300 PLN - jest to
najnowsza wersja, zupe³nie jak Windows Vista.
Ja mam starsz± wersjê zupe³nie jak Windows XP i nie mam ca³ej masy
problemów
z za wysokimi wymaganiami komputera- a skoro nie widaæ ró¿nicy - to po
co przep³acaæ ?

Napisz: korki_z_jezykow@yahoo.com
Zadzwoñ: 501 024 010

Wymagania sprzêtowe:
================Rewelacyjne wymagania sprzêtowe:
Procesor Pentium do 133 MHz
8 MB RAM
Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
Oko³o 15 MB wolnego miejsca
Grafika 640 x 480, VGA
CD ROM

PYTANIA ? MASZ W¡TPLIWO¦CI ?
Kom 501 024 010
Mail: korki_z_jezykow@yahoo.com

Oferuje rowniez
- testy w wersji PDF za 39,99

egzamin doradca podatkowy 7 maja 2009 - materia³y