egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009

Data: 2009-07-16 21:15:22
Autor: Lucky Luke
egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009
Chcesz  sie szybko nauczyć 1393 pytań z 7 maja 2009 do egzaminu na Doradce Podatkowego i go zdać ?

Jak mogę pomóc ?
==============
Oferuje rewelacyjna baza danych Supermemo do nauczenia się testów na Egzamin na Doradcę Podatkowego !
Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy harmonogram przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi miałeś najwięcej problemów ! Czyli jeżeli nie umiesz odpowiedzieć na pytanie np. 233 to ono bedzie tak często przypominane wśród innych, aż nauczysz się na nie poprawnie odpowiadać.

Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie codziennie rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

Żeby udowodnić że to DZIAŁA - Na maila wysyłam ZA DARMO wersje DEMO - z 20 pytaniami - samemu zobaczysz jakie są efekty nauki.

TESTY JAK DZIAŁA SUPERMEMO są tu:
http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/printversion_68913.html
http://www.supermemo.com/english/summary.htm

Jakie pytania zawiera baza ?
=====================
Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 7 maja 2009 CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW,
obowiazujace na egzaminach od września 2009

Jaką mam gwarancje że odpowiedzi są poprawne ?
====================================
Moja żona od 5 lat jest licencjonowanym dradcą podatkowym, który zdał egzamin
korzystając z tego programu i ponieważ musi być na bieżąco z przepisami to niejako przy
okazji jest na bieżąco z pytaniami do egzaminu.
.. Ile to kosztuje ?
============
Wersja demo - NIC
W księgarni rozwiązania testów w wersji książkowej(np. wydawnictwo FORUM) www.tax.pl kosztują PONAD 100 PLN
a u mnie za 150 PLN masz nie tylko rozwiązania testów, ale i całkowicie
nowy sposob nauki !

Widziałem że konkurencja oferuję bazę Supermemo za 300 PLN - jest to najnowsza wersja, zupełnie jak Windows Vista.
Ja mam starszą wersję zupełnie jak Windows XP i nie mam całej masy problemów
z za wysokimi wymaganiami komputera- a skoro nie widać różnicy - to po co przepłacać ?

Napisz: korki_z_jezykow@yahoo.com
Zadzwoń: 501 024 010

Wymagania sprzętowe:
=================
Rewelacyjne wymagania sprzętowe: Procesor Pentium do 133 MHz 8 MB RAM
Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
Około 15 MB wolnego miejsca
Grafika 640 x 480, VGA
CD ROM PYTANIA ? MASZ WĄTPLIWOŚCI ?
============================
Kontakt do mnie
Kom 501 024 010
Mail: korki_z_jezykow@yahoo.com

Oferuje rowniez - testy w wersji PDF za 39,99

Data: 2009-07-16 14:22:48
Autor: witek
egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009 - spam
Lucky Luke wrote:
Chcesz  sie szybko nauczyć

Nie chce

Kom 501 024 010
Mail: korki_z_jezykow@yahoo.com

Czy ktos ma jakies wolne binaria  windowsa w postaci smsow na komorke?

Data: 2009-08-09 23:41:05
Autor: alpine
egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009
Szanowny Panie Lucky Luke,
Ja jestem tą konkurencją, o której Pan wspomina i na której pomyśle
Pan opiera swoją ofertę.
Nazywam się Tomasz Synoś i jestem licencjonowanym Doradcą Podatkowym
(nr wpisu 11014) i aktualną bazę zgodną z uchwałą z 7 maja oferuję od
dnia 26 maja. Pan oferuje bazę od połowy lipca, gdy ja już sprzedałem
dziesiątki baz i tak naprawdę nie wiem czy również Panu jej nie
sprzedałem.

Szkoda, że Pan nie ma odwagi podać swojego imienia i nazwiska jak
również nie podaje Pan imienia i nazwiska i numeru wpisu Pana małżonki
(doradcy podatkowego). Bardzo jestem ciekaw czy sprzedając "kolekcję
wiedzy" odprowadza Pan podatki, bo nic Pan o możliwości wystawiania
faktur nie wspomina w swoim bądź co bądź rozbudowanym poście.

Ja swoim klientom oferuję bazę pytań z wiadomego źródła (moja
Kancelaria jest realna i mieści się w centrum Jeleniej Góry - ul.
Długa 19). Wszystkim klientom wystawiam faktury VAT z 22 % VAT-em i
obecnie baza kosztuje 240 zł brutto a nie 300. Każdy mój klient ma
prawo do aktualizacji w cenie 100 zł, a jaką ma gwarancję, że Pan
będzie dokonywał takowej? Ponadto każdy mój klient ma pewność, że może
zwrócić się do mnie z pytaniem dotyczącym egzaminu i otrzyma odpowiedź
od osoby, która osobiście przechodziła "sito egzaminacyjne". Jestem
realną osobą, doradcą podatkowym prowadzącym działalność gospodarczą a
nie "korki_z_jezy...@yahoo.com".

Jeśli chodzi o cenę? Nie ma problemu - KAŻDY KLIENT, który powoła się
na tą wiadomość otrzyma bazę w cenie takiej jak Pan oferuje, czyli 150
zł plus oczywiście VAT (bo ja nie tworzę szarej strefy...).

Z poważaniem
T.Synoś
www.egzamin-podatkowy.pl

egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009