egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009

Data: 2009-08-09 23:41:05
Autor: alpine
egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009
Szanowny Panie Lucky Luke,
Ja jestem tą konkurencją, o której Pan wspomina i na której pomyśle
Pan opiera swoją ofertę.
Nazywam się Tomasz Synoś i jestem licencjonowanym Doradcą Podatkowym
(nr wpisu 11014) i aktualną bazę zgodną z uchwałą z 7 maja oferuję od
dnia 26 maja. Pan oferuje bazę od połowy lipca, gdy ja już sprzedałem
dziesiątki baz i tak naprawdę nie wiem czy również Panu jej nie
sprzedałem.

Szkoda, że Pan nie ma odwagi podać swojego imienia i nazwiska jak
również nie podaje Pan imienia i nazwiska i numeru wpisu Pana małżonki
(doradcy podatkowego). Bardzo jestem ciekaw czy sprzedając "kolekcję
wiedzy" odprowadza Pan podatki, bo nic Pan o możliwości wystawiania
faktur nie wspomina w swoim bądź co bądź rozbudowanym poście.

Ja swoim klientom oferuję bazę pytań z wiadomego źródła (moja
Kancelaria jest realna i mieści się w centrum Jeleniej Góry - ul.
Długa 19). Wszystkim klientom wystawiam faktury VAT z 22 % VAT-em i
obecnie baza kosztuje 240 zł brutto a nie 300. Każdy mój klient ma
prawo do aktualizacji w cenie 100 zł, a jaką ma gwarancję, że Pan
będzie dokonywał takowej? Ponadto każdy mój klient ma pewność, że może
zwrócić się do mnie z pytaniem dotyczącym egzaminu i otrzyma odpowiedź
od osoby, która osobiście przechodziła "sito egzaminacyjne". Jestem
realną osobą, doradcą podatkowym prowadzącym działalność gospodarczą a
nie "korki_z_jezy...@yahoo.com".

Jeśli chodzi o cenę? Nie ma problemu - KAŻDY KLIENT, który powoła się
na tą wiadomość otrzyma bazę w cenie takiej jak Pan oferuje, czyli 150
zł plus oczywiście VAT (bo ja nie tworzę szarej strefy...).

Z poważaniem
T.Synoś
www.egzamin-podatkowy.pl

egzamin doradca podatkowy - materialy z 2009