egzamin doradca podatkowy z 7 maja 2009

Data: 2010-01-15 14:25:11
Autor: doradca podatkowy
egzamin doradca podatkowy z 7 maja 2009
Chcesz sie szybko nauczyć 1393 pytań z 7 maja 2009 do egzaminu na
Doradce Podatkowego i go zdać ?

Jak mogę pomóc ?
=================
Oferuje rewelacyjna baza danych Supermemo do nauczenia się testów na
Egzamin na Doradcę Podatkowego !
Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy
harmonogram przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi
miałeś najwięcej problemów !
Czyli jeżeli nie umiesz odpowiedzieć na pytanie np. 233 to ono bedzie
tak często przypominane wśród innych, aż nauczysz się na nie poprawnie
odpowiadać.

Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie
codziennie rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny
a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

Żeby udowodnić że to DZIAŁA - Na maila wysyłam ZA DARMO wersje DEMO
- z 20 pytaniami - samemu zobaczysz jakie są efekty nauki.

TESTY JAK DZIAŁA SUPERMEMO są tu:
http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/printversion_68913.html
http: //www.supermemo.com/english/summary.htm

Jakie pytania zawiera baza ?
============================
Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 7 maja 2009
CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW, obowiazujace na egzaminach od września 2009

Jaką mam gwarancje że odpowiedzi są poprawne ?
Moja żona od 5 lat jest licencjonowanym dradcą podatkowym, który zdał
egzamin korzystając z tego programu i ponieważ musi być na bieżąco z
przepisami to niejako przy okazji jest na bieżąco z pytaniami do egzaminu.

Ile to kosztuje ?
==================
Wersja demo - NIC
W księgarni rozwiązania testów w wersji książkowej(np. wydawnictwo
FORUM) www.tax.pl kosztują PONAD 100 PLN
a u mnie za 150 PLN masz nie tylko rozwiązania testów, ale i
całkowicie nowy sposob nauki !

Widziałem że konkurencja oferuję bazę Supermemo za 300 PLN - jest to
najnowsza wersja, zupełnie jak Windows Vista.
Ja mam starszą wersję zupełnie jak Windows XP i nie mam całej masy
problemów z za wysokimi wymaganiami komputera.
A skoro nie widać różnicy - to po co przepłacać ?

Napisz: korki_z_jezykow@yahoo.com
Zadzwoń: 501 024 010

Wymagania sprzętowe:
=======================
Rewelacyjne wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium do 133 MHz
8 MB RAM
Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
Około 15 MB wolnego miejsca
Grafika 640 x 480, VGA
CD ROM

PYTANIA ? MASZ WĄTPLIWOŚCI ?
============================
Kontakt do mnie
Kom 501 024 010
Mail: korki_z_jezykow@yahoo.com

Oferuje rowniez
- testy w wersji PDF za 39,99

PRAWA AUTORSKIE: ================ Program Supermemo i algorytm nauki Supermemo są opracowane przez
firme Supermemmo World ul. R.Maya 61 Poznań www.supermemo.pl
Oferowana przeze mnie baza wiedzy jest plikiem w formacie ®Supermemo.
opracowanym przeze mnie i przetestowanym przez setki użytkowników.

Podobnie jak Excel jest programem Microsoftu, ale już arkusze opracowane przez
użytkowników są produktami ich autorstwa.

INNE PRODUKTY
==============
Dodatkowo w formacie pliku do programu Supermemo oferuje inne bazy:
- Egzamin na rzeczoznanwce majatkowego
- Egzamin na pośrednika nieruchomości

Data: 2010-01-15 07:36:10
Autor: witek