egzamin praktyczny na ATPL a ULC

Data: 2009-04-30 20:31:22
Autor: BB
egzamin praktyczny na ATPL a ULC
Witam.
Poszperalem w przepisach ale nie znalazlem odpowiedzi na niektore nurtujace mnie pytanie, jesli ktos moze mi rozwiazac watpliwosci to z gory dziekuje.

1. Czy na egzamin praktyczny na ATPL przeprowadzony za granica na symulatorze przez nie polskiego TRE JAR, ULC musi wystaic skierowanie? Nigdzie nie znalazlem zadnego przepisu mowiacego o skierowanich.

2. Czy w takim przypadku jestem zwolniony z oplaty lotniczej w wysokosci 3000 zl za przprowadzenie egzaminu praktycznego (przecierz ULC go nie przeprowadza zostanie tylko oplata za wydanie licencji 200 zl)

z gory dziekuje

BB

--

egzamin praktyczny na ATPL a ULC